lklk Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har brukt Body Butter fra Body Shop tidligere, men husker ikke hvilken duft det var. Kjøpte en ny nå (Magnolia el) som var altfor sterk duft på, den overskygget parfymen og måtte dusjes av til slutt. Kan noen anbefale en som kan brukes til hverdags?
Lillespireengangtil Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 den grønne..husker ikke hva den lukter..eller kokos
erteposen + 4 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 De har en som er helt nøytral og som de anbefaler om du spør. Den er kjempe god, men jeg husker ikke navnet. Lys i fargen, og den ødelegger ikke parfymen. Ellers bruker victoria beckham den med kokos:)
St.Sunniva Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har brukt den gule (mango). Syntes den lukter godt
Gjest amandine Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Den grønne er oliven;) Ellers er shea butter deilig for veldig tørr hud. Jeg har den og oliven, den siste trekker litt raskere inn i huden så er grei til kjappe dager;)
LadyLuck & Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 den kremhvite.. moringa.. elsker den.. er ikke så ofte jeg bruker den, men når jeg bruker den sier guttungen alltid at jeg lukter så godt =)
mamarama og lille banan Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg også liker Moringa veldig godt Lukter ikke så sterkt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå