Gå til innhold

Emmaljunga scooter eller Brio race???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med en eller begge??? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare erfaring med scootern men elsker den over alle vogner:)hehe..love love..billig å knall bra

Skrevet

Lurte på det jeg også- de er jo nesten like...

Endte med emmaljunga her pga anbefalinger fra han i butikken;)

Han sa at Brio er mer slarkete i styret (og det var den) og at emmaljungaen er mer stabil og robusst. Han mente at Brioen var mer enn etterligning av Emmaljungaen..

Er veldig fornøyd med valget vi! Er jo ikke sikkert Brio er noe dårligere da, men det med styret kjente jeg jo i butikken..

Skrevet

Heller mer mot emmaljungaen i grunn.. Men hvordan er den på snø, slaps og i litt skogsterreng?? =)

Skrevet

Og tusen takk for svar ;)

Skrevet

ikke noe problem kommer fram overalt:)eneste folk kan trekke ned på den er at det ikke er full liggestilling.aldri vært noe problem her i gården.nå har minstemann arva vogna og han å elsker den.

Skrevet

Trenger vel ikke full liggestilling nå? Han nærmer seg to år, så det blir jo bare en vogn som blir brukt til tur og shopping :P Har en teutonia y2k nå, som skal bli sovevogn i bhg pga den er elendig å kjøre.. Ene demperen har knekt tror jeg... Og blir vel snart slutt på sovingen og ;)

Hva er prisen på denne ny da? =)

Igjen, tusen takk for svar =)

Skrevet

Jeg hadde (har, men ikke i bruk lenger) en Scooter til sønnen min. Den vogna var (er) så god!

Har ikke angret et sekund på kjøpet av den. Betalte 2195,- for den for 2-3 år siden.

Og nå for en måneds tid siden så bestemte vi oss for å selge den siden den ikke er i bruk lenger, og jeg gikk i gang med å vaske og shine den. Men da den sto der, nyvasket og lekker så klarte vi ikke å selge den.

I over to år ble den brukt hver dag. Trillet mange mil med den, hatt den med til fire land. Lille har spist is og bolle og virkelig grist den til, men likevel. Den ser helt ny ut.

Ikke noe rust, slark eller andre uhumskheter. Den ser rett og slett ny ut.

Så vi pakket den ned igjen, bare sånn i tilfelle... for den fine turkise fargen har dessverre utgått fra sortimentet deres, hihi...;-)

Skrevet

Jeg skal på vognjakt i dag ja... Finner ingen på Finn som er i nærheten av Bergen hvertfall.. Så da blir det vel ny =)

Eneste negative jeg kan se er at handlekorgen er litt liten, men får kjøpe et nett å ha på vognen istedet da =)

Tusen takk atter en gang for tilbakemelding =)

Skrevet

Tjohei :D Nå blir det ny vogn i dag =) De hadde en igjen i 2010 modellen, så nå blir mor fornøyd =)

Skrevet

Så bra da! Den er finere den enn de "gamle"! Tenker du kommer til å bli kjempefornøyd jeg;)

Eneste vognen vi har hatt (og jeg har hatt maaaange) som jeg ikke har noe neg å si om!

Skrevet

Det er godt å høre =)

Har hatt en del vogner jeg og, men har aldri funnet en som jeg har vært skikkelig fornøyd med.. Kanskje den første simo kombivognen jeg hadde for 8 år siden ;)

Nå gleder jeg meg til å hente den i ettermiddag =) Håper mini blir fornøyd og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...