Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Britax vigour4+ Hvordan er den? Vurderer enten denne eller bugaboo cameleon. Men denne var jo mye billigere enn bugaboo, og ser ikke helt hvorfor bugaboo skulle være bedre. Håper på at noen kan svare meg. Lurer også på om det er noen som har britax baby plus med beltesbas. Er denne bra?
Gjest losen Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Har ikke sett den før. Men jeg har hatt baby i England og der var Britax vognene veldig populære, og de ble ansett til å være veldig god kvalitet, og de var relativt dyre. Hadde ikke Britax selv, men mange av de andre mødrene på treff ol hadde dem.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Ok. For jeg har funnet denne vognen + britax baby plus med beltesbas for 5900 svenske, og det er jo mye billigere enn bugaboo cameleon. Men siden jeg ikke har sett den før så vet jeg liksom ikke om den er noe bra. Men siden dem bruker mye av den i england så kanskje den er grei da.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Nå vet ikke jeg hvor du bor, og hvordan du har tenkt å trille..., men ha i minnet at engelskmenn ikke triller på tur på samme måte som vi... Der er det mest til og fra, by og shopping. Alle dere som har bodd i England og kjenner folk som triller mye, ikke skriv!! Det finnes folk utenom det vanlige, sikkert mange 1000 også, men engelskmenn flest gjør det slik.. )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Jo det skjønner jeg jo forsåvidt. Men det er jo akkurat en sånn type vogn vi er ute etter. Vi bor for så vidt litt sånn på landet, men skal bruke vognen mest fremtilbake til barnehagen med storesøster (5 minutter hver vei bare) og ellers ha en liten lett vogn som er enkel og ta med seg i bilen til handle turer og sånn. Derfor jeg egentlig ville ha bugaboo, som er liten lett og kan settes bilstol på, men syntes den var litt i dyreste laget.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Har kjøpt Britax Vigour 3+. Har ikke tatt den i bruk ennå (termin 28.10) Er utrolig lett å svinge, veier lite og tar liten plass, ganske kompakt. Har bag og sportsdel + at bilstolen passer. Lett å klikke delene av og på understell. Både sportsdel og bag kan settes på både med og mot kjøreretningen. Tror det er en vogn vi kan bli fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå