Gå til innhold

Var på UL idag og...........................


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

vi får en jente, terminen er på kvinnedagen 2010...

 

Så nå har jeg snart 3 jenter og 1 gutt :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!

 

Gratulerer med jenta!

Skrevet

Gratulerer med ei lita tulle:-))

Gleder meg så til ul nr 2 for å få sett ordentlig hva vi får også,legen sa det var jente i uke 13 men det stoler jeg ikke helt på,har "guttefølelse" selv....hehe

Har to gutter og ei jente fra før....

Skrevet

Gratulerer med jente. :)

 

Fikk mannen din rett denne gangen også da? Tippet han jente?

Forstod det slik at han hadde tippet rett på de tre andre.

 

:)

Skrevet

 

Var nok gutt min mann tippet, jeg hadde selv så sterk guttefølsese...

 

For med de 2 jentene jeg har så kastet jeg opp i 9 mnd i strekk,

og denne gangen er sv.skapet veldig likt da jeg gikk gravid med guttungen....

 

Vi hadde Lucas navnet klart, men er tom for jentenavn lol

Skrevet

hmm så pussig...

 

Jeg har fått annenhver hele veien, og har kjent stor forskjell på jente/gutte svangerskapene. Mye mere kvalm med jentene!

 

Men man er jo ikke sikker før ungen er født... :)

 

Lucas er et fint navn, men veldig poppis for tiden. Vi var inne på det men tror ikke det blir det.

 

Ikke lett med navn - på verken gutt eller jente.

 

Uanstt lykke til i jakten på det perfekte navn på den lille kommende prinsessen!

 

:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...