Gå til innhold

Ladyluck.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder apolar..... Ja jeg er fornøyd med den. Den funker, den er lett å smøre ut og den trekker fort inn.

Har en pause fra den nå, for at jeg ikke skal bli helt immun mot den. Hva feiler det gutten din siden dere har fått den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har myye psoriassis i lysken, og bleiene hjelper ikke akkurat på..

Men den i har er den hvite med en tykk blå stripe på tuben (husker ikke navnet), første mnd var han bedre enn noensinne, men nå virker det som om den ikke virker enda

Skrevet

Usj, stakar. Måtte ut på badet g se på tuben min, de har da selvfølgelig fått nytt design! MEn jeg mener å huske at den var blå og hvit og at det var en blå stripe.... og er det ikke en blå runding på den også?!?

Uansett, de er veldig forsiktig med å skrive ut sterke salver/kremer til det området der fordi det er så tynn hud.

Du kan jo høre med legen om å få Apoøar Oily som er spesielt til områder med tynn og ømfindtelig hud- eller silkis ( hvis den fortsatt er i produksjon!). Det er en ren vitaminsalve.

Prøv å tørk ut områdene med psoriasis- er jo lett for at det blir littklamt og ekkelt i det området der. Kjør på med potetmel( vidundermiddel nr 1!), og når det er tøtr smører du på salve/krem.

Skrevet

oki.. mener den vi har er en tykk blå stripe med en noe midre svart stripe..

Grunnen til at det er så mye er at egen nektet å tro det var psoriassis, og mente det bare var sopp.. men ingen kremer hjalp, krevde da å få ime hos hudlege, og han trengte knapt å undersøke før han så hva det var..

takker for alle tips, skrevet det ed så jeg husker når vi skal til hudlegen igjenn januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...