Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg lurer på om det er "farlig" å behandle seg mot soffinfeksjon, med f.eks Canesten, om man ikke er sikker på om man har det? Har aldri hatt det tidligere, så vidt jeg vet. Og nå er jeg veldig usikker på om jeg har det.. Det klør ikke, men utfloden har forandret seg litt i det siste.. Blitt litt tykkere på en måte, og den er gul-hvit. Litt mye detaljer her nå, men sånn er det:P
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Ehm..vanligvis vil utfloden forandre seg fra det du er vandt til når man er gravid. Hvor langt er du på vei? Jeg er 36+5 og jeg kjenner ikke igjen utfloden min..hehe..den er så annerledes enn til vanlig. Mer gul enn gjenomsiktig. Sorry detaljer,men jeg vil bare si at jeg tror ikke du har noen infeksjon. Du er gravid. Men om du er usikker bør du ringe føden. De kan svare på det meste.
Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Skal selvfølgelig stå soPPinfeksjon i 1.setning, og ikke soFF.
Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 Er 36+1:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå