frinella Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg var hos tannlegen i våres og fixset på fortenna mine Nå i kveld når jeg pusset tenner datt den ene fyllingen ut. Må jeg betale full pris for å få satt den inn i gjenn? eller går sånt på garanti?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Fyllinger skal holde lengere enn det, så hos oss så hadde det blitt reklamasjon. Regner med at tannlegen din gjør det samme. Men fyllinger i fronten kan lettere falle ut enn fyllinger i en jeksel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå