Gå til innhold

Jeg er så usikker nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter er 7 mnd. Men og faren hennes har nettopp blitt sammen igjen. Jeg lurer på om det er feil. jeg er redd for at han stikker igjen. siden januar har han valgt en annen jente, kaller henne X, over meg tre ganger. i januar, mai og august. når jeg fant meg en ny en skulle han ha meg tilbake. Jeg satt krav på at X skulle slettes fra livet hans. Er det for mye forlangt? ber jeg om at han går lei og drar tilbake til henne?

Jeg risikerer så mye her da jeg har tatt det veldig tungt når han har dratt fra meg. Han sier han vil gifte seg med meg og alt men jeg har en stor frykt i meg. Skulle jeg ikke blitt sammen med han? Jeg klarer ikke helt å stole på han nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Det er jo bare rot i hodet mitt.

men er litt godt å få luftet det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare få det ut vennen.... håper du får en del svar her... men du vet hva jeg mener... vær forsiktig, ta små steg, ta ting litt som det kommer og ikke forvent for mye, ikke tenk langsiktig på dette stadiet...

*klemmepå*

Skrevet

ikke så grei situasjon du er i nå altså!

Du må burde ta en skikkelig alvorsprat med deg selv å prøve å finne ut om du gjør det rette.. Siden du er i så mye tvil liksom..

Og det er jo fint å være sammen når man har barn, men det viktigste er at du selv er lykkelig! For da kommer datteren din til å ha det så mye bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...