Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 for en jobb! Og ingen skal takke meg. jeg skal fortsette å bli tatt for gitt hjemme og se anklagen i øynene på den andre. har ikke sagt til NOEN hvor forelska jeg har vært, men jeg er helt helt sikker på at det var gjensidig. Jeg blir her hos mann og barn. og det er jeg glad for! Men jeg fortjener ros! det er ikke vondskap som ligger bak forelskelser; det er kjærlighet. ekte, varm, god, sterk, nydelig kjærlighet. bruker dette inlegget til å skryte av meg selv: Bra jobba! -Herregud jeg er god. sterk som en okse. fy for et savn, for en sorg, for et elende. men jeg klarte det. helt alene. All ære til meg!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 ingen andre som svarer.. kan hende de tenker som jeg først gjorde: hvordan svarer man på noe slikt? men svaret er egentlig enkelt: du har et utrolig mot, og er moden! det skal du ha, du setter egoet til side og satser på en familie, barna trenger deg jo, og enda du ikke navner mannen din stort her, så vil jeg tro han elsker deg! klart, kan være vanskerlig å komme over forelskelsen, men jeg for min sin del sier som deg; bra jobba! så håper jeg du har valgt riktig, og får et herlig liv sammen med den orginale familien din :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Du trenger ingen ros fra andre. Bare du vet hva du har vært igjennom og hvor tungt det var, så ros fra andre blir meningsløst. Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Fra en mann som nylig har vært igjennom å oppleve en kone som var forelsket i en annen. Men hun ventet den ikke ut, for å si det sånn. Takk for at det finnes sånne som deg, som har nok styrke og mot til å stå dette ut, og velge riktig. Håper inderlig mannen din skjønner hvor heldig han er og vet å verdsette deg.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Du har vært klok og sterk. Jeg misunner deg ikke. men på en måte misunner jeg deg likevel, for jeg har selv sett foralskelser ødelegge, og selv vært med på å ødelegge når min egen forelskelse fikk overtaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå