Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 er det noen som vet åssen de oppdager det? når de er for små til mammografi, for det må vel være en viss str for at de skal komme inn under den plata. dette har jeg lurt på mange ganger, siden jeg er en av de som ble glemt når pupper skulle utdeles....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er a cup, men de fikk da klemt inn flatbrødene mine inn der også.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 De minste av de minste puppene kommer inn mellom de platene der, er man helt "barneflat" så tar de vel røntgen eller noe da? Har hørt at det er mer problemer for de med store pupper og mammografi jeg, ikke problemer å legge de på plata men problemer med at det er smertefullt fordi det da klemmes hardere.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Hm, enn om man har så små pupper at det kun er brystvorta som kan bli klemt? Vi finnes vi og.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg ser ihvertfall en fordel med små pupper og brystkreft - mye lettere å oppdage en eventuell svulst. Jeg har store pupper, og skjønner ikke hvordan jeg skal finne en kul inne der, hehe.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Da er del veldig lett å kjenne om det kommer kuler da, så da er det kanskje ikke så viktig med røngten. Man kan da feks heller bruke ultralyd som også brukes for å diagnostisere brystkreft. Det tok de på meg da jeg var gravid og ikke kunne ta mamografi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå