Gå til innhold

HJELP MEG!! NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, det er så mange aktive tråder her inne nå, så jeg måtte ha en heftig overskrift for å bli sett;)

Jeg trenger litt inspirasjon og ideer til en billig men fin tur til meg og gubben:) Vi har ikke vært på ferie alene siden 2007, og da var vi 5 dager i køben... Må ha ideer til noe som er latterlig billig og lettvint å få til i en langhelg eller noe. Barnet vårt er 16 mndr, så han kan være hos besteforeldre uten problem en hel helg.

Jeg ønsker å gjøre litt ekstra sammen med min kjære siden forholdet vårt har begynt å gå i stampe med de daglige rutiner og påfunn. Trenger litt atspredelse. MEN jeg er student, så vi har ikke all verdens råd. Han harr en helt vanlig jobb med en grei, men ikke stor utbetaling. trenger litt romantikk;)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på telttur ;) Kanskje litt kaldt, desto større grunn til å ligge tettere sammen...

Skrevet

Vi var på spaweekend på Savalen, med all mat inkludert. Det var ren avslapning og godt for forholdet. Anbefales.

Det kom vel på 5000 til sammen for ei helg.

Skrevet

Riga, billige tur, billig hotell, billig spa....

Shoppng og andre serverdigheter...

Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg så på innlegget ditt var at jeg kjeder meg. Jeg pleier aldri å klikke på de som ikke sier noe om hva det dreier seg om.

Hvis du vil ha svar, så må du skrive i overskriften hva det dreier seg om! De som kan hjelpe, vil!

Og jeg kan ikke hjelpe, beklager. Dette var bortkastet tid for meg. Mens andre som kanskje kunne ha hjulpet, bare hoppet glatt over denne intetsigende overskriften.

Skrevet

dette kunne du da latt være å skrive, det er ikke alle som tenker som deg, jeg leser gjerne innlegg selv om det ikke står hva det gjelder..

synes det var ufint og at du bare kunne holdt det for deg selv om du ikke kunne hjelpe.

Så, det er mye man kan gjøre for å få seg en tur, bare fantasien som stopper... spørs jo og hvor mye man har til rådighet:-)

man trenger da ikke reise så langt heller, gjøre litt andre ting enn man pleier i hverdagen,

ellers er d jo hytteturer, tur til danmark, telttur hvis man har det man trneger så det ikke blir for kaldt, søke på nettet etter billigturer, etc, bare søk på nettet , men finner mange tips der, lykke til dere :-)

håper dere får en fin tur :-)

Skrevet

takker:) jeg snakket litt med gubben i går kveld, og da fikk jeg en fin overraskelse:) Vi skal visst til kiel med svigers og svigerbror med dame i mars:) Så da setter jeg tur på vent:p Men tuuuusen takk for gode ideer, skal ha de bak øret når vi skal på tur en gang;) Liker ikke å bruke masse penger på tur, bedre å ha en billig tur og kunne ha masse lommepenger;)

HI

Skrevet

Mars?? Er jo leeenge til mars.. Kan dere ikke ta en weekend til en by i nærheten? Hvis dere bor i Oslo, besøk Kristiansand e.l., bare dere to.. Shop litt til jul og kos dere to netter på hotell (er dere medlem i Coop får dere to netter til ca 1500 kr for to personer). Cluet er jo ikke hvor man reiser, men at man kommer seg litt bort sammen..:)

Skrevet

sant nok ;) Kanskje vi skal ta oss en helg i Oslo, bor i hamar skjø... Bare shoppe og kose oss uten matlaging og husrydding og barnemas;)... Tror søren meg vi tar en slik helg i november/desember:)

Skrevet

Det syns jeg dere skal gjøre, man trenger å komme bort litt..:)

Vi skal til Bergen på julebord i slutten av november, bor i Nordland, så er liksom årets happening for oss som par, uten unger og mas, pluss at reise, opphold og middag er spandert av min kjæres rederi!:) Noe som betyr mer penger til shopping!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...