Gå til innhold

Hva gjorde du på nyttårsaften 2000??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da satt jeg i nordsjøen på en plattform, var forresten 27 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiste middag med foreldrene mine, drakk med venninna mi i nabohuset, dro til byen å så på rakettene, dro på fest hos kjæresten min(huset til foreldra hans) og hadde det fryktelig morro =P Mye tull og fjas...

Mye som har skjedd på 10 år, ja! Hehe! Men godt er vel det =)

Skrevet

Hmmm...det ble feil ja, jeg var ikke mer enn 26. (måtte tenke litt, for jeg syntes det virket litt for gammelt ja...)

Skrevet

Heldigvis hadde vi en meksikaner på besøk i byen, ellers hadde det ikke blitt noe særlig mer enn en vanlig kveld på bar. Vennene mine her kan godt slå hæla i taket, men nesten aldri p. g. a. noen spesiell dato. Det kan like gjerne skje på en vanlig torsdag som nyttårsaften 2000, liksom.

Men i Mexico kan man feire nyttårsaften som i Norge. Bare med mer tequila....

For meg var nyttårsaften 1998/99 mer erindringsverdig, da jeg drakk mer tequila enn noen gang i mitt liv (meksikaneren var der da også), og jeg ble uventet forlovet.

Så 1999/2000 skygget jeg unna tequila'en og hadde en hyggelig aften med min kjære og alle mine venner i roligere former.

Skrevet

Hadde blitt sammen med min nåværende samboer juni/juli 2009, så det var vår første nyttårsferieing sammen. Hans kompisgjeng hadde samlet gjengen i et leid lokale og vi var vel ca 30-40 stykker der...SPiste og drakk og gikk ut for å se rakettene og vil holdt på å bli skutt ned...ELlers en rolig kveld, akkurat passe beruset,- og håpet at "ringen" skulle komme frem da..Men den gang ei..Og den har fortstat ikke kommet frem,- så nå har toget gått :o)

Altså, han vil ha stort kirkebryllup den dag vi gifter oss, jeg vl helst ha et lite et på kontor...Og om han roter seg til å fri en gang i fremtida kommer jeg til å si nei, om jeg ikke får "slippe storbryllup"...Jeg ER bare ikke "Young, blushing bride" noe mer...:o)

Skrevet

Jeg feiret nyttår på skytterhuset med gutten jeg var stormforelsket i! Det skjedde litt av hvert den natten. :) Tre dager senere ble vi offisielt sammen og nå er vi lykkelig gift og har tre barn sammen. :)

Skrevet

Jeg var vel 26, hadde småbarn da også. Var på jobb til 23.00, hadde bakvakt hele natta( hjemmesykepleien) fordi alle trodde strømnettet skulle kolapse...hehe. Hjemme var det selskap som min daværende mann stelte i stand, fikk jo med meg litt av det, da. Slapp å dra ut på "oppdrag":)

Skrevet

Hadde fest hos oss (jeg var også 19 år og bodde sammen med han som nå er min mann), ble en del alkohol og endte til slutt opp på akutten på sykehuset med dobbelt armbrudd og skulder ut av ledd. Jippi... Verste var at jeg var så omtåket av alkohol og morfin at da de spurte om de skulle ringe noen så sa jeg at e måtte ringe mamma, så stakkers mammaen min fikk tlf i 2-tiden om natten om at "hei, vi ringer fra akuttmottaket på sykehuset, vi har din datter her..." og rakk å få skikkelig skjelven før de kunne berolige henne med at det ikke var alvorlig.

Skrevet

Kjæresten min (nå ektemannen min og far til mine barn:) hadde vorspiel. Så dro vi ned til byen, var vel en 10-12 stykker. Så fyrverkeriet i regnet, kjolen min ble ødelagt, fikk endelig plass på en nattbuss, dro tilbake igjen og hadde en heidundrande fest til klokka syv om morgenen.

Vi ler enda når vi ser bildene, herlighet, det tok av den kvelden! Og nyttårsaften som vanligvis er så kjedelig, men den kvelden var helt sinnssyk! :-D

(var ikke såååå artig å rydde dagen etterpå, hehe)

Skrevet

Spiste middag med noen venner. Jeg hadde mistet pappa 20 dager tidligere, og hadde influensa. Kan si det sånn at tusenårsskiftet ble ingen ting av det vi trodde...

Det ble en tidlig kveld på oss. Det var forøvrig min første nyttårsfeiring med mannen min.

Skrevet

Sto i krysset med noen venninner og sang "Final Countdown." Uff, flaut.

Vi var bare 14, så ingen alkohol og måtte være hjemme rett etter midnatt.

Skrevet

Mener du nyttårsaften 99/00, eller 00/01??

Sånn jeg leser overskriften din blir det vel 00/01. Husker ikke helt hva jeg gjorde da, men regner med at vi hadde et koselig nyttårsselskap enten hos oss eller noen andre venner:)

Skrevet

Vi var en hel gjeng som leide noen hotellrom i byn (bergen),så var vi litt i sentrum rundt 12 også tilbake til hotellet.Hele hotellet var en stor fest,og de som jobbet den natten hadde nok å gjøre på,for å si det slik..(Altså,det var mange andre som hadde samme ide som oss:-))

Skrevet

Da var eg og ei veninne på fest på lokalet, lokalet som ligger 200m unna huset eg bor i nå;) Åt mat hos svigers også kjørte svigerfar oss ned dit, festa og sto på som vanlig også gjorde me det offisiselt at me forlova oss rett over midnatt :) Var ingen overraskelse da for me hadde snakka om det og valgt ut ringar sammen. Gifta oss 4 1/2 år etter med ein sønn da og jenta kom året etter ;)

Bestandig bra fest på Donk!!!!

Skrevet

Jeg hadde fest hjemme i leilgheten på beste vestkant i Oslo, men noen få, utvalgte venner. Tror vi faktisk ikke var mer enn 7 på det meste.

Jeg hadde akkurat blitt kjæreste med en fantastisk fyr (syntes jeg den gangen), vi drakk, koset oss, og ruslet nedover til Rådhusplassen, men snudde halvveis fordi vi holdt på å fryse i hjel .

Vi gikk heller tilbake og fortsatte der vi slapp. Det var en hyggelig kveld, men ingenting "out of the ordinary"

Jeg var forøvrig 18...

Skrevet

Mener du 99/00? Da var jeg nygift, nylig innflyttet til Norge (Kirkenes), nygravid, og deprimert. Og det var forferdelig kaldt der oppe - aldri vært så kald i hele mitt liv!!! Så på fyrverkeri fra vinduet og ringte foreldrene mine i Texas so de kunne høre rakettene og forsikret dem at alt fungerte fortsatt.

Om det var 00/01, så var jeg nylig gravid igjen (fant ut 19. desember faktisk), boende i Drammen, og hadde blitt invitert hjem til en god vennine som jeg hadde truffet her på Bim. En koselig liten fest som jeg aldri kommer til å glemme. Snille vennina mi som gjorde alt så pent og fint, og ikke ville at vi skulle sitte hjemme alene i denne ny (til oss) by.

Skrevet

Og ja, og jeg var 29 (fylte 30 noen dager etter) i 99/00, og 30 i 00/01.

Skrevet

Eg var akkurat blitt alene mor. Min samboer hadde nettopp gjort det slutt etter fire år. Eg såg ikke på det nye året med glede. Men sommeren det året møtte eg mannen eg giftet meg med og som eg i dag har 5 fellsbarn med og er stefar til sønn min.

Så i grunn hadde eg ikke trengt og være så lei meg på nyttårsaften i 2000. ;)

Skrevet

Første nyttårsaften med kjæreste (han jeg er gift med nå) - vi var for seint ute med å organisere oss (som vanlig viste det seg senere, hehe) så vi hadde tosom feiring (veldig godt nok når vi bodde i hver vår by til vanlig) - men veldig romantisk da :o)

Skrevet

Jeg jobbet kveldsvakt i hjemmetjenesten. Så dro jeg til ett vennnepar, men det ble tidlig kveld for jeg skulle jobbe dagen etter....

kl 24.00 tror jeg, tente de den store stjerna til Vebjørn Sand v/ Gardermoen og i det iskaldeværet var den så fin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...