Gå til innhold

Hva gjorde du på nyttårsaften 2000??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var 19 år, bodde i kristiansund, kl 2400 sto jeg kjæresten min (den gang ja;) på sørsundbrua og kikka på nyttårsrakettene mens vi drakk champis rett fra flaska:D

guuud så full jeg ble i løpet av natten. utrolig at det snart er 10 år siden!! og nå sitter jeg her med 3 små.... rart hvordan livet forandrer seg i løpet av 10 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 20 år og ganske så høygravid i Frognerparken.

Grisekaldt, og babyen skvatt som bare det når rakettene begynte, så det var bare å dra hjem igjen.

Husker enda hvor utrolig kaldt det var den kvelden.

Skrevet

Jeg var 13 år og daffet rundt i byen med ei venninne. Ikke gamle nok til noen ting :)

Skrevet

Jeg feiret i Oslo, også sammen med daværende kjæreste og også mange venninner. Vi var på Rådhusplassen kl2400 sammen med tusenvis av andre og selvfølgelig klarte ikke alle å holde samlet for å se rakettene. Heldigvis var vi hos en venninne som bodde like ved resten av kvelden, så det var greit å finne hverandre igjen etterpå, for å ringe hverandre på mobilen var jo håpløst den kvelden.

Skrevet

Jeg satt godt full på chanpagne og spilte tohendig piano på et flygel sammen med min bror som akkurat hadde kommet ut av skapet. Vi var ikke flinke tohendig piano da vi var barn og øvde, men vi var på en fest der du fikk en oppgave du skulle holde hemmelig. Jeg skulle spille piano hver gang noen ga meg et kompliment, og min bror var sentimental den kvelden. Morsom fest, og jeg liker ikke nyttårsfeiring engang. Hele festen gikk hjem til mine foreldre og spiste massevis av egg og bacon, mens pappa forklarte i detalj om hofteproteser til en medisinstudent som senere ble kjæreste med broren min.

Skrevet

om jeg husker rett måtte jeg og en venninde på kristen samling (hun hadde en veldig streng kristen far), stakk fort derfra og havna på fest..

var vel 15 ca... looong time ago

Skrevet

Hehe, det var min "siste" edru nyttårsaften. Jeg og venninna mi var snille piker; hjemme og spiste med foreldre, så på film sammen og knasket godis for så gå ut å se på raketter :P Ble vel senga etter det.

Skrevet

Da feiret jeg bursdagen min med 13 tilbords, 5 retters middag, tiara og sprudlevann kl 12:o)

Skrevet

Jeg var 22 år og var med en venninne jeg nettopp hadde blitt kjent med gjennom studier, på fest.

Vi var i en kjeller og spiste god mat og drakk masse masse champagne og annet godt.. Ble en veldig fuktig kveld,.,

Husker vi var ute og så på rakettene..Ble kjente med masse nye folk og

at vi hadde det veldig veldig kjekt..:-)

Skrevet

Du mener kanskje nyttårsaften 1999/2000? Dumme meg.

Jeg var også på Rådhusplassen med mange venner og min daværende kjæreste, det var totalt umulig å få tak i noen på mobil ja. :)

Gravid var jeg nok først året etter.

Skrevet

Jeg var 21 og bodde hjemme med mamma. Var syk akkurat på selve nyttårsaften så ikke mye som skjedde da.... Men hadde fest med venner 2 uker etterpå, husker det godt.

Så sitter jeg her 9 år etter med to unger, stasjonsvogn, enebolig og mannen i mitt liv. Som jeg traff senere samme år...

Skrevet

Feiret ilag med min daværende kjæreste. Kjørte fra Oslo og til (husker ikke lenger) ca 1 t fra Oslo. De andre 3 kjente jeg ikke...ikke så spesiellt moro...

Skrevet

Da var jeg singel og var med en hel vennegjeng på Millenium fest på Radisson SAS hotellet her.

Det var en kjempefin fest og jeg husker jeg hadde vært hos frisøren og satt opp håret mitt. Fortsatt imponert over hvor fint det var:)

Husker ene kompisen min hadde en singel kompis som han ville spleise meg med, men guri malla. tristere syn skal man lete lenge etter;)) Hatt mye morro med akkurat det i ettertid:))

Skrevet

Da var jeg 20 år. Vi var samlet en hel gjeng hjemme hos en venninne av meg. Vi spiste taco (som den gangen var litt eksotisk), og syns vi var skikkelig voksne. Utpå kvelden havnet vi alle i badstu, og hadde det utrolig festlig helt til en kammerat av meg tømte en flaske grape soda på steinene, brannalarmen gikk, og jeg tråkket i forfjamselen oppi en masse glasskår og fikk et skikkelig kutt i foten.

Skrevet

Jeg var 12 år - stod ute og beskuet fyverkeriet i den iskalde desember-natta sammen med familien. Fikk også smake èn dråpe champagne siden det var millenium (fy og fy!).

Skrevet

skal forresten stå "beskuet fyrverkeriet" ;)

Skrevet

Jeg var på Rådhusplassen sammen med min kjære og veldig mange andre! Første og siste gang jeg har feiret nyttår i hovedstaden.

Skrevet

Vi var en ganske stor gjeng samlet hjemme hs en venninne. Tror vi var 25 stk. Hadde handlet mat, drikkevarer, bordpynt, laget mat, pyntet osv, og alle gledet seg veldig!

Siden dette skulle være litt finere enn en vanlig nyttårsfest hadde jeg gitt streng beskjed om at ingen måtte drikke før de kom (altså ikke fulle), for vi hadde jo strevd med kalkun og greier, og skulle servere velkomstdrinker.

Da gjstene kom klokken 18 satt jeg sørpe full og skrøtte av den gode sausen jeg hadde laget... Uff... Ble "litt" mobbet for det i ettertid kan man si...

Men festen var vellykket den, og et koselig minne om en spesiell dag=)

Skrevet

Jeg var 10 år og husker godt at jeg så på hai sommer som var så sinnsyk skummel! Også trodde vi at alle dataer kom til å bli ødelagte fordi vi kom inn i pr 2000 (?).

Skrevet

Da var det en stooor fest på folkets hus der vi bodde..

Veldig koselig! Mange mennesker,dans og god mat!

Skrevet

Jeg var 16 år. Hadde fått tak i en del øl og skulle ølle masse! Men hva skjedde?! Jeg begynte å spy som en gris kl 24 enda jeg ikke hadde rørt dråpen (hadde vært i familieselskap frem til da). Det endte med at jeg ble kjørt hjem i politibil!!!! (Faren min er politi og han hadde drukket så han kunne ikke kjøre meg hjem, men han hadde altså sine kontakter). Det værste var at politibilen kjørte gjennom hele folkemengden med ungdommer som hadde samlet seg på "hjørnet" for å drikke og sende opp raketter. Glad jeg hadde diger sort jakke med hette jeg kunne gjemme meg under. 2000-tallet ble altså startet med "spysjuka" og skam for min del :D

Kan legge til at jeg kommer fra ei lita bygd, så det ble en snakkis at jeg ble kjørt hjem av politiet! Veeeldig flaut for en 16-åring:)

Skrevet

Jeg var 19 år og det var den første nyttårsaften jeg ikke var hjemme hos foreldrene mine. Jeg, min beste venninne, min daværende kjæreste og tre-fire andre dro til en hytte langt oppå fjellet uten strøm og innlagt vann. Hadde ikke så mye vin, men klarte å bli full på det vi hadde. Hørte på radio som gikk på batterier. Tror det var en nedtelling av "millenniumets 100 beste sanger" eller noe i den dur. Artig, men forstår ikke hvorfor vi gjorde det....

Skrevet

Vi var i New York City:-D

Hadde det kjempemoro!

Skrevet

Nyttårsaften 1999/2000 jobbet jeg på en døgnåpen storkiosk i Bergen.

hadde ikke penger til husleie siden jeg hadde brukt siste rest av studielån på platespiller. Derfor jobbet jeg.

Det var en helvetes natt å jobbe for å si det sånn. Ekle fulle folk som ville ha lassevis med kyllingvinger hele natta:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...