Gå til innhold

Hva er det rareste navnet i din bekjentskapskrets?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gyrd.. En av mine beste venner. Når jeg snakker om han til andre, reagerer de alltid på navnet hans

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om en som het Ronny-Jonny Jensen Svensen...

Ellers synes jeg det er meget snodig og kan tyde på lite selvinnsikt og kalle datteren sin Lene når familienavnet er Stol noe som jeg vet er tilfellet.

Skrevet

hahaha! bra komt på anonym... "må drita" :D

Skrevet

ha ha ha er det muli å bli skjelt ut pga måten en skriv på? da burde vel jeg passe meg nå lol hahahahahahahahahah

Skrevet

Kårhild (kjenner henne ikke personlig)

Augstein

Carola

Skrevet

Ikkje kjemperart, men Storm Camillo høres ut som det er tatt fra en dårlig kioskroman med Fabio på coveret.

Ellers er kombinasjonen Andreas-Per også flott, han er en skikkelig særing!

Et annet spes navn ei jeg vet av kalte jenta si er Myrte...

Og så kjente jeg ei som het Udara en gang i tida, og ei Succora! (uttales shokkora, eller sjokko-horaom man er i det slemme hjørnet)

Samtlige av de over er helnorske.

Skrevet

Pil - jentenavn

Niri - guttenavn

Brian - uttales rett fram...underlig...

Ellers så er det vel en liten gutt noen venner av meg traff i Sudan. Han het Jesus Maria Mercedes Benz!

Skrevet

Er Gyrd et guttenavn altså? Jeg kjenner ei dame som heter det, på alder med min mor:)

Skrevet

Av alle disse navnene tror jeg at jeg må stemme på KÅRHILD som det absolutt rareste og verste! Det går da ikke an!

Skrevet

Morhild

Bjørnulf

Larsolf

Augustine Petrine

Flott søskenflokk i 90-årene :)

Skrevet

Joda, det går an! Hun gikk i klassen til søskenbarnet mitt, og er altså i overkant av 25 år!

Skrevet

Myrthel er jo nokså spesielt,men damen som heter det er bare søt:)

Skrevet

Analie og Analius er de sykeste navnene jeg vet om. Jeg har sett flere som heter Analie og kjenner en som heter Analius.

Skrevet

patetiske fitter hele gjengen er dere. tenk å sitte slik å henge ut andre mennesker. kvalme kjerringer uten empati er dere alle sammen.

Skrevet

bjørgulf

tordis

tunette

elander

angel

tjostolv!

Skrevet

Frode-Cato er det rareste navnet jeg vet om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...