¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 I dag har vært en rett og slett ekkel dag. Eller, det beynnte egentlig i går kveld.Fikk plutselig kjempe hovne legger.La meg med beina høyt og det ble bedre litt utover natta. Våknet i dag, leggene var helt fine, men med en utrolig hodepine,var kvalm og svimmel. Ringte legen som sa jeg kunne komme en kjapp tur. Tok blodtrykk og urinprøve.Legen mente alt var helt fint med meg selv om jeg forklarte at jeg følte meg kjempe dårlig.Damene på labratoriet sa at alle prøvene var HELT fine, ingen grunn til bekymring. Så jeg går litt fortvilet ut i bilen å kjører hjem.Ringer en venninde og hun spør om hva som står på urin (helsekortet)og blodtrykk. Da ser jg at jeg har 1++++ på urin og blodtrykket er høyere enn jeg noen gang har hatt.Og de sendte meg hjem. Ringte føden på sykehuset for jeg ble urolig. De ville ha meg dit,for jeg måtte begynne på antibiotika med en eneste gang.Hun fortalte meg dette utifra hva jeg leste opp fra helsekortet.Hun fortalte at jeg hadde nok uvi, og det kan føre til for tidlig fødsel om man ikke blir behandlet med en gang. Gud, så sint jeg er på legekontoret. Bør jeg ta dette opp med de, eller er jeg bare hormonell og ekstra sinna? Ble langt dette.. Takk hvis noen gidder svare;)
bæbælillelam Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde tatt det opp med legen hvis jeg hadde vært deg! Jeg sjekker alltid helsekortet mitt og følger med på ul og alt av prøver og spør og graver dersom jeg synes noe ikke er helt "etter boka". Skal sies at jeg er spl. og vant til å gå legene etter i sømmene da... Si i fra du!
bæbælillelam Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Regner med at det var utslag på nitritt da, siden det er spm om uvi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå