SlENNA Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Har sittet og lest litt på hyttedebatten under her og kjenner meg veldig igjen. Synes ofte første kvelden på hytta til svigers er koselig, etter det teller jeg bare dagene til vi skal hjem igjen. Synes det blir slitsomt med et "ekstra sett foreldre" som skal si sin mening om barneoppdragelse, leggerutiner skal de blande seg i, bestemme når og hva alle skal spise, hvor vi skal gå på tur, etc etc. Mannen min synes tydeligvis det er helt topp. Han spørr meg hvertfall alltid om vi kan bli der litt lengere enn opprinnelig planlagt. Jeg klarer aldri å la være å såre han når jeg svarer. Hvordan kan jeg forklare han dette på en måte så han forstår? Han tar det så personlig når det er hans foreldre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 hvordan er han med dine foreldre da? hadde du ville vært igjen lengre med di? ofte føler jeg at vi jenter glemmer at gutta føler for sine foreldre som vi føler for våre, og nåde dem som prøver å fortelle meg at min mamma og pappa ikke er bra nok;) men du kan jo si at du syntes at så og så mange dager med familie holder. men da må det gjelde dine foreldre også, hvis ikke blir det dobbeltmoralskt. eventuelt hver ærlig å si at du ikke liker å ha to sett med foreldre og at du hadde giddet å være der lengre hvis han fikk sine foreldrene til å ikke blande seg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå