Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 hei, Jeg er alene mamma til en jente på 6 mnd.... har egenlig ikke datet etter meg og barne far gikk fra hverandre,som er 1 år siden. jeg har en god veninne av meg som ble singel i sommer, og xtypen hennes er en god kompis av meg og, men nå så har han vært en del på besøk hos meg,eg har egentlig ikke tenkt på noe mere på han som venner,men merker vi flørter litt osv, men jeg føler det er jo helt galt,siden eg er veninne med hannes x....men føler det er noe der på en måte... vet egentlig ikke hvordan eg skal klare og forklare... hehe. men tingen her er att han har bestilt en helge tur til oss i desember da jeg har bursdag til tallin....han sier eg fortjener det virkelig,siden eg står på vær dag og fortjener en helg fri fra mini.... veldig snill tanke da, =) men føler det på en måte blir litt feil, hva vil folk tro og reagere? hva hadde dere tenkt ?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 tror hun vil bli skuffet. men viss du er åpen med henne om at du er intressert i han og forteller henne hva du føler vil hun kansje ta det lettere. jeg hadde blitt skuffet hvis min vennine flørta me min ex hvertfall viss ikke hun sa det til meg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Venninna mi ble sammen med x-en og faren til sønnen min, og det syntes jeg var veldig respektløst og sårende... Men er jo litt spørs på hva slags forhold dem hadde og hvor gode venner du og ho er. Ei venninne har en som regel for livet, men en vet ikke med mannfolk. Så tenk deg nøye om.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hmm...du må nok tenke nøye gjennom dette.. er det bare en flørt,kanskje for å gjøre venninna di sjalu, eller vil han ha et forhold til deg? Har du følelser for han? Du kan jo litt diskre prøve å finne ut om venninna di fortsatt har følelser for han..har hun d vil hun helt sikkert bli skuffa..sårt emne dette..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Det er en uskreven regel at en ikke blir sammen med venner`s x`er...!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Hvis det er verd å miste vennekretsen for så la det stå til... Det er nå du kan stoppe, før du har forelsket deg ordentlig.
Manhattan skyline Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Spør venninna di da!!!! Jeg har en venninne som ble veldig skuffet fordi en venninne av henne ble sammen med en x, men ifølge henne ble hun mest skuffet over venninnen fordi hun ikke fortalte dette og prøvde å holde det skjult. Dersom hun er en god venninne, og alt er over mellom dem, så burde hun unne deg litt lykke også. Men jeg ville vært HELT ærlig på dette, sagt at du synes dette er veldig vanskelig, og at du ikke ville følt det var riktig uten å først snakke med henne om det. Dersom du tar det opp på denne måten skal det godt gjøres at hun nekter deg det. I så fall er hun litt egoistisk, synes jeg. (Dersom hun er over ham, vel og merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå