Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mills?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter pris på ærlige svar ;-)

 

Er ikke gravid ennå, men har navnet i reserve.

 

Tenker at dette kan brukes av begge kjønn, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk.

 

Da sier vi Mills hvis det blir en jente, Kaviar på en ev. gutt

Skrevet

Ja, det er det jeg også forbinder med Mills. HI, hvorfor ikke ta med Majones som mellomnavn?

Skrevet

 

Ja, Majones er jo NESTEN som Jonas...så det går helt sikkert an

Skrevet

Jepp, godt poeng.

 

Det eneste er at jeg ønsker jo å oppmuntre til et sunt kosthold og hvor mye betyr egentlig navnet i en slik sammenheng..

 

Har og hørt at navnet skjemmer ingen, men majones vet jeg at kan bli skjemt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...