Gå til innhold

Vår spesielle(?), men suksessfulle ammestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en ruptur under fødselen kunne jeg ikke sitte, og ble derfor liggende stort sett hele tiden. Den typiske liggende ammestillingen synes jeg var dårlig, og vi endte med at jeg enten låg nesten helt flatt på rygg, eller halvveis oppreist, og vår skjønne jente låg på magen fra siden og oppover magen min. Dette har fungert helt utmerket, og hun har vokst en cm og nesten 300 gram hver uke siden, og er nå litt over tre måneder. Det har vært lite magevondt og behov for raping også, så ammingen vår er blitt en suksess til vår store glede og lettelse. Vi fortsetter i samme stil (når vi kan - litt vanskelig ute blant folk) og koser oss med det.

Vi får jo høre fra mange at dette er en stilling de aldri har sett før, og de blir veldig overrasket når de ser oss i aksjon. Er det flere som gjør som oss?

Våre erfaringer er udelt positive; vi kan begge to slappe av, og hun kan gjøre det hun vil med armer og ben. Spennende å høre om det er flere som oss der ute,og eventuelt om noen kan dra nytte av våre erfaringer. Nå har jeg bra trykk på sakene og godt med melk, og det er gjerne en fordel når melken skal "oppover". :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne! Fin som variasjon på såre brystvorter også.

Skrevet

Hmm...hva når man har STORE bryster, funker dette da?

Skrevet

Jada - store her. :) Var supervanskelig å finne ammeBH i starten - 75/80 cm rundt, men behov for cupstr M(?). Kjøpte en i str H som var for liten, men noen i str F funket. Heldigvis har de krympet seg inn i E/F nå når mengdene med overflødig vann omsider forlot meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...