Gå til innhold

er dette veeeeldig galt av meg ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, Jeg er alene mamma til en jente på 6 mnd.... har egenlig ikke datet etter meg og barne far gikk fra hverandre,som er 1 år siden.

jeg har en god veninne av meg som ble singel i sommer, og xtypen hennes er en god kompis av meg og, men nå så har han vært en del på besøk hos meg,eg har egentlig ikke tenkt på noe mere på han som venner,men merker vi flørter litt osv, men jeg føler det er jo helt galt,siden eg er veninne med hannes x....men føler det er noe der på en måte... vet egentlig ikke hvordan eg skal klare og forklare... hehe. men tingen her er att han har bestilt en helge tur til oss i desember da jeg har bursdag til tallin....han sier eg fortjener det virkelig,siden eg står på vær dag og fortjener en helg fri fra mini.... veldig snill tanke da, =) men føler det på en måte blir litt feil, hva vil folk tro og reagere?

hva hadde dere tenkt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg ble sammen med mannen min, var jeg sammen med bestekameraten hans...

I ditt tilfelle kommer det vel av mye forskjellige ting, for eksempel hvordan venninna di ville tatt det. Du kjenner henne vel såpass godt at du vet om hun hadde blitt veldig fortvilet?

Skrevet

ja hun hadde nok blitt knust.. hvertfal vis vi hadde blitt sammen osv...men tror egentlig hun hadde reagert masse vis eg blir med på turen også.. hun er en person som overreagerer veldig...hun tenker d verste som oftest!!! hvertfal når det gjelder meg og han, hun har egentlig altid vært veldig sjalu på oss.. men syns jo dette er litt dumt og....har ikke sagt til hun att han har vært en del på besøk her heller..da hadde eg nok fått høre det :P

Skrevet

Jeg syns at venninna di kan bli voksen jeg. Å bli sur eller sint fordi du er sammen med eksen hennes, blir jo helt feil. Hun eier ikke han, og han kan date hvem han vil. Selv om det er en uskreven regel at man ikke skal date eksen til en venninne, så kan jeg ikke i det hele tatt se noe galt i det.

Hadde selv en venninne som ble sammen med eksen min. Gjorde meg ikke noe, for jeg gjorde det slutt. Og dessuten så bestemmer jeg ikke over han, eller hvem han er sammen med. Riktignok ble det slutt mellom dem etter en stund, men vi har alltid vært venner. Syns vennskap er mye mer viktig enn en type.

Skrevet

P.s "Gjorde meg ikke noe, for jeg gjorde det slutt."...akkura den kom ut litt feil. Mente at siden det allerede var slutt mellom oss...

21.48

Skrevet

jeg kan jo egentlig bare svare for meg selv.

å jeg har alltid følt og ment det at man skal ikke stå i veien for kjærlighet. er man glad i noen så vil man jo gjerne at de skal bli lykkelige, selv om det ikke funket mellom seg og h*n.

så jeg ville sagt det at om dere to har noe fint sammen /eller tror dere kan få det , så test det ut å se hva som skjer,

hva om det viser seg at de to er "ment for hverandre" ?

så jeg synes i alle fall at om du tror det kan være noe der , så ikke la det at han er venninen din sin x styå i veien for deg og han.

Skrevet

tusen takk for svar=)

ja er det han også sier... forde eg tenker hele tiden på hva alle andre vil tro og tenke osv...men vis vi drar på den helge turen som venner kan jo ikke folk si så altfor mye vel?

men glemte å si en annen ting... er forresten en god kompis til min x som er barnefaren.... så har han og å tenke på... han og blir vel kjempe sinna... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...