Gå til innhold

Guttenavn----kan noen hjelpe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt og en jente fra før og begge har dobbelnavn. Nå sitter vi helt fast og finner ikke guttenavn denne gangen....

Har dere noen fine, gjerne litt uvanlige navn til gutter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper å vite hva dere har kalt de andre, da har man en anelse om hva slags navn dere liker :)

Skrevet

Lucas Andre???

Er selv glad i Lucas navnet...

Skrevet

Ja Lukas er en av mine favoritter også, men min bedre halvdel liker det ikke...det minner han om en han gikk i klasse med som han absolutt ikke vil minnes i ungene.hehe..

De to andre heter Emil Mattias og Emma Noranda:-)

Skrevet

Vi venter gutt nr. 3 og nå har vi på en måte gått tom for forslag.

Apropos uvanlig; Lucas topper statistiken over mest brukte guttenavn i 2008, så det er det vanligste guttenavnet får smågutter akkurat nå.

se: http://www.ssb.no/navn/

Skrevet

Skal dere ha dobbelt navn nå å? jeg syns sander-andre er fint ellers er det ole-leander kansje....??? sliter litt med navn vi å,tror vi skal ha gutt nr 3...jm var ikke helt sikker,men da kommer vi til å gå for odin eller olander. Lykke til!!!

Skrevet

Ja det er et veldig poppulært navn nå om dagen men jeg har alltid likt det...

Ellers er nr 1 og 2 oppigjenkalt etter 4 av tippoldeforeldrene sine, men også Emil og Emma topper listene om dagen.

De to første navnene har vært sikker i mangen år, men nå står vi rett og slett fast på guttenavn...

Skrevet

Olai Andre

Brage Matteus

Odin Alexander

Robin Meinek

Skrevet

Emil Mattias og Emma Noranda

Eskil

Oskar

Magnus

Skrevet

Jeg sliter med det samme som deg ! venter en gutt på nyåret, men finner aldri et navn som vi "faller for".

her er noen av navnene vi har på vår liste :

Oscar / Oskar

Elian (utales på "samme måte" som Elias)

Isak

Nathaniel/ Nataniel

Emrik

Av disse liker vi Isak best, men etternavnet vårt begynner på -sak, så det blir kanskje litt rart med Isak Sak**** ;-) så da må vi finne et fint mellomnavn tenkte vi !

Skrevet

Matheo synest jeg er veldig fint..og er ikke så mange somheter det... :)

og Adrian,Odin og Marcus :)

Skrevet

Sander Johan står høyt hos meg men ikke hos min mann og mine sønner på ti og sju... men tro det blir det likevel..hehe

Skrevet

Siden begge barna har navn som begynner på E, så burde jo tredjemann også ha det :o)

Forslagene mine er:

Emrik Nathaniel

Emrik Andrè

Elias Oleander

Elias Olivèr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...