*nr4isommer* Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har en gutt og en jente fra før og begge har dobbelnavn. Nå sitter vi helt fast og finner ikke guttenavn denne gangen.... Har dere noen fine, gjerne litt uvanlige navn til gutter???
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hjelper å vite hva dere har kalt de andre, da har man en anelse om hva slags navn dere liker
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Lucas Andre??? Er selv glad i Lucas navnet...
*nr4isommer* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja Lukas er en av mine favoritter også, men min bedre halvdel liker det ikke...det minner han om en han gikk i klasse med som han absolutt ikke vil minnes i ungene.hehe.. De to andre heter Emil Mattias og Emma Noranda:-)
Guttemamma x 3 Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Vi venter gutt nr. 3 og nå har vi på en måte gått tom for forslag. Apropos uvanlig; Lucas topper statistiken over mest brukte guttenavn i 2008, så det er det vanligste guttenavnet får smågutter akkurat nå. se: http://www.ssb.no/navn/
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Skal dere ha dobbelt navn nå å? jeg syns sander-andre er fint ellers er det ole-leander kansje....??? sliter litt med navn vi å,tror vi skal ha gutt nr 3...jm var ikke helt sikker,men da kommer vi til å gå for odin eller olander. Lykke til!!!
*nr4isommer* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2009 Ja det er et veldig poppulært navn nå om dagen men jeg har alltid likt det... Ellers er nr 1 og 2 oppigjenkalt etter 4 av tippoldeforeldrene sine, men også Emil og Emma topper listene om dagen. De to første navnene har vært sikker i mangen år, men nå står vi rett og slett fast på guttenavn...
DK+2 Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Olai Andre Brage Matteus Odin Alexander Robin Meinek
FrkBomst&Frø Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Emil Mattias og Emma Noranda Eskil Oskar Magnus
Lakenskrekk Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg sliter med det samme som deg ! venter en gutt på nyåret, men finner aldri et navn som vi "faller for". her er noen av navnene vi har på vår liste : Oscar / Oskar Elian (utales på "samme måte" som Elias) Isak Nathaniel/ Nataniel Emrik Av disse liker vi Isak best, men etternavnet vårt begynner på -sak, så det blir kanskje litt rart med Isak Sak**** ;-) så da må vi finne et fint mellomnavn tenkte vi !
Tulipzo Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Matheo synest jeg er veldig fint..og er ikke så mange somheter det... og Adrian,Odin og Marcus
mumilotta Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Sander Johan står høyt hos meg men ikke hos min mann og mine sønner på ti og sju... men tro det blir det likevel..hehe
Lilleleen Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Siden begge barna har navn som begynner på E, så burde jo tredjemann også ha det ) Forslagene mine er: Emrik Nathaniel Emrik Andrè Elias Oleander Elias Olivèr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå