Gå til innhold

Vanskelig forhold til bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF prøver stadig å presse meg til å gi han mer samvær. Han viser tydelig hvor misfornøyd han er med den avtalen vi har til alle. Og han slenger dritt om meg til alle han treffer, til og med folk han ikke kjenner som bare er innom jobben hans. Når han henter og leverer barnet vårt på 1 år har han en "jeg hater deg holdning" ovenfor meg. Kjenner at jeg er sliten, lei meg, sint og frustrert og redd. For en stund siden la han ut mye stygt om meg og samværsavtalen vår på facebook så alle kunne lese.

Barnet var bare 4 mnd når jeg flyttet. Og han ville ha 50/50 deling. Jeg synes hun var alt for liten til det. Vi fikk en annen avtale, han har barnet 3 ganger i uken (to ettermiddager og en hel dag), Men det virker som om han ikke kommer til å gi seg før vi har 50/50.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall ikke til barnets beste å drive på sånn som han gjør. At han legger ut stygge ting og deg og samværsavtalen på FB og lignende er kun barnslig. Hva ønsker han å oppnå med det?

Synes det høres fornuftig ut med den delingen dere har nå. Så små barn bør ha et fast holdepunkt i livet (min personlige mening altså)

Hvorfor ønsker han 50/50? For å kunne skrive om det på FB? Eller pga bidrag?

Stå på og gjør som du tror/føler er best for barnet ditt! Ikke la deg knekke av hans "trusler" og drittslenging

Skrevet

føler med deg! har også ein vansklig bf som komer med ein jeg hater deg holding hver gong. krever på øvenattinger osv. sønnen vår er bere 5 mnd. han holder ikke avtaler og sier i fra rett før det skal skje. blir sint viss jeg ikke jeg leverer han til han når jeg skal noe. klikker viss jeg ikke lar mora hans ha mini så lenge hun vill. lager allt vannskeligt.

jeg har bestillt meg time til fvk aleine der jeg skal ta opp disse tingene, går ikke ant og mekle me den fyren. er så oppgit, kjenner jeg blir deppa av dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...