Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt reimatec (den lilla ) vinterdress til lille jenta på 18 mnd i dag. Hun er vel ca 80-83 cm høy og ganske slank. Jeg kjøpte str 80 da jeg har hørt at de er store i str. Har ikke fått prøvd skikkelig ennå, men lurer på om det kan passe. Andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ikke kjøpt en større størrelse,med mindre hun har platåsko på seg.det verste som finnes er dresser som er alt for lange,både i armer og bein!

Skrevet

Vil tro den er for kort. De er ikke så store i størrelsen etter min erfaring.

Ville kjøpt 86 eller 92.

Skrevet

Synes ikke de er store i størrelsen. Min vokste ut av str 86 i dressen fire mnd før han vokste ut av 86 i resten av klærne.

Skrevet

Hadde kjøpt ihvertfall 86.

Men jeg har en gutt som er laang i ryggen, og dresser blir ofte stramme over skuldrene. Bein og armer er lange nok i massevis da, men de kan jo brettes opp.

Skrevet

Jeg prøvde 86 på mi som er 2 år (like lang som HI) blir til neste år sa de i butikken.aalt for stor!

Skrevet

Da hadde jeg heller gått for str 86, tror jeg.

Skrevet

Man kan jo evt brette opp armer og bein, men det er ikke godt å ikke kunne bøye seg fordi ryggen er alt for kort...

Skrevet

Gutten min er 82 cm lang, og han har str 80 - den er helt perfekt, ikke for stor - men likevel stor nok til at han vil kunne ha den igjennom sesongen (med mindre han plutselig skulle ta helt av i fht høyde, noe som egentlig bare ville være gledelig da han er litt liten, hehe;)

Skrevet

Hadde ikke kjøpt mindre enn 86 ihvertfall. Dem er ikke SÅ store i str som folk skal ha det til, er bare at dem er vide. Lengden er ikke større enn andre dresser.

HUSK: VINTEREN ER LAAAAANG.... Den skal passe om 4-5 mnd også:)

Skrevet

vi har str.86 og gutten er 84 cm lang og den passer fint. Skulle jeg kjøpt ny nå ville jeg kjøpt 92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...