Muffinsmamma Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Gutten min begynte å kaste opp igår, to ganger. Idag har han vært i strålende form, ikke diaré. Kan ikke huske at han har tisset mer enn én gang, og syns det var litt lite... Han har fått i seg mat og drikke og har lekt fint, han er 3 1/2 år. Leste inne på nettet at når man spyr og ikke har diare kan være tegn på andre sykdommer. han har nesten aldri hatt diare når han får omgangssyken, han har hatt det runt 5 ganger. Som sagt er han i fin form nå. Litt av grunnen til at jeg bekymrer meg er at han innimellom sier han har vondt i magen. Men han viser aldri noen fysiske tegn på at han har det, og sier det ofte når jeg serverer mat han ikke vil ha eller jeg ber ham om å hjelpe meg med noe.
metaMORfose Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Vondt i magen etter oppkast kan være støle muskler. At han sier han har vondt i magen ved andre anledninger kan være fordi han har skjønt at når man har vondt i magen så slipper man ulike ting, eller han får en type omsorg da som er forlokkende. Unger er smarte ))) Mine har hatt sånne runder begge to, og jeg regner med at yngste også får med seg den greia der. ))) Lykke til, og god bedring. Ikke bekymre deg unødig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå