Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne spark på utsiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen kunne kjenne spark på utsiden i uke 18+, mens i uke 22+ gikk det an å SE på magen når lille mann sparker. Men dette er jo VELDIG individuelt. Jeg er førstegangs, men kjente liv allerede i uke 16, og det er visstnok ganske tidlig... :)

Skrevet

Jeg er også førstegangs og kjente liv i uke 17 og noen dager etterpå kjente mannen det også. Etter det har vi begge kjent mye liv hver dag, er nå i slutten av uke 19.

Men det er som "heia frøet" sier, veldig forskjellig fra person til person og du som allerede har en fra før kjenner det vel mye tidligere:)

Skrevet

Jeg kjente ordentlige spark på utsiden i uke 21 + nærmere 22 :) På innsiden kjente jeg første gang i uke 16, og hver dag fra uke 18:)

Herlig herlig:)

Skrevet

Innsiden uke 15-16

Utsiden kanskje 18?

Og nå i går, i uke 20-21 kunne vi SE at hun sparket:)

Fantastisk!!!

Skrevet

Sist gang i uke 14, pappaen kunne kjenne det utenpå.

Denne gangen har jeg hittil kun kjent det inni, venter fortsatt i spenning, men tenker at morkaken kanskje ligger foran siden jordmor ikke kunne finne noen hjertelyd heller ved 12 uker.

Er Nå 13+4.

Skrevet

Sent i uke 21:) Da kunne pappaen kjenne ordentlige spark.. I uke 20 kjente jeg små strykebevegelser.. Er i uke 22 nå.

Skrevet

Jeg tror jeg har kjent det på utsiden men har aldri truffet med timing sånn at mannen eller sønnen min kan også kjenne det (er i uke 23). Jeg har litt magefett da så lurer på om polstring kan ha noe å si om hvor tidlig man kjenner det utenfor....!

Skrevet

det er først nå at han kan kjenne masse liv på utsiden... er nå i uke 21! Han er helt oppslukt av det, å spør stadig om han er våken, så han kan kjenne:)

Skrevet

Innsiden i uke 20 - 21

Utsiden kunne pappaen til småen kjenne spark i uke 21-22

Skrevet

I dag! :-) Endelig! 18+2 i dag. Med de to første kunne jeg kjenne det mye tidligere, ca 16-17 uker. Har venta og venta denne gangen, og nesten blitt litt bekymra, har kjent nesten ingenting innvendig heller, har liksom ikke vært helt sikker. Men i dag kom det 3-4 reale spark i høyresida av magen, kjente det godt med hånda utenpå :-) Regner med at grunnen til at jeg kjenner det seinere denne gangen er kanskje en kombinasjon av ekstra polstring på magen og at morkaka kanskje ligger foran? (Ultralyd om 10 dager, så da får jeg vite)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...