Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 TV-Norge nå... er det rart det finnes overvektige folk når mødre driver sånn?! Hvis ungen din er så stor, så gi sunn mat da for pokker, gulrøtter og selleri for alle penga, ikke chips og junk food!!
juhuuuu Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Ser på det nå! Tydelig at det er moren som har det egentlige problemet i den familien!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 jeg skjønner jo at hun har slitt pga dette med førstefødte som døde, men alikevel, det unnskylder ikke å lukke øynene for hva som skjer med denne sønnen! HI
Luthien1 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Håper noen tar meg med ut i skogen og gir meg et nakkeskudd om jeg blir ei slik mor!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Skjønner ikke at ingen sier fra til henne. Noen må vel ha guts til å be henne om å kutte ut.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 hadde jeg sett en mor som foret på sitt sykelige overvektige barn hamburger hadde jeg nok spurt pent om hun ikke heller skulle brukt de pengene på en gulrot eller 5 istedet.... Såpass frekk er jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå