Athene75 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 underlivet ramler av når jeg går. Noen andre som har det slik? Det er vel kanskje ikke bekkenløsning, men iallefall ett eller annet galt med ryggen. Slet med det samme 4 siste mnd av forrige svangerskap, og nå har jeg begynt å få det igjen når jeg er rundt 13 uker. Får det spesielt når jeg går mye, bøyer meg mye opp og ned og generellt styrer litt rundt med ting. Flere som har følelsen av at underlivet, spesielt baksiden, ramler ned når de går? Også vondt i halebeinet når jeg sitter.
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Uff, det høres ut som du allerede har fått den der tyngdefornemmelsen som man får etterhvert. Jeg får den når jeg står eller er på beina for lenge, føles litt som om "alt" detter ut. Det er klart det føles sånn når babyen begynner å bli stor og tynge nedover......men uke 13 er kanskje litt tidlig? Men det kan jo også være hormonelt...... Det med halebeinet vet jeg hvordan er. Jeg har ilinger nedover begge bein om hverandre. IKKE gøy, plutselig svikter beinet litt. Men det kan gå dagevis mellom hver dag jeg har vondt. Og da er det vanskelig å vite når man skal si stopp til jobb og denslags.......er i uke 26 nå, håper å holde ut lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå