Trultetryne Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Må bare ha en bit eller fire hver dag.. klarer ikke å stå i mot. Jegprøver liksom å passe meg for sukker, men det går bare ikke. Hmm..
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg og! Har aldri vært så begeistret for sjokolade, men det var selvfølgelig det jeg fikk dilla på i svangerskapet :/
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Sjokolade er godt!! Jeg spiser ofte en sjokolade for dag og du jeg skulle også være så sunn:/
yamamama Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Kos dere med sjokoladen damer:) Hvis etpar biter sjokolade øker ens velvære så må det jo være bra. Er det ikke sånn at sjokolade er med å produsere lykkestoff i hjernen? Kanskje en myte.. men jeg bruker dem for alt de er verdt;)
Trultetryne Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Det hjelper ihvertfall veldig på humøret
Romeren Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg også! Men forskjellen fra deg til meg er at jeg ikke gidder å en gang prøve å la være å unne meg det. Har litt dårlig samvittighet, for her går det ned med m, bamsemums og det som er (og ihvertfall et tosifret antall) daglig! Har vært sånn en uke nå, og jeg er 36+2 på vei.. (ok, har kanskje bittelitt dårlig samvittighet da... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå