Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg skal søke på en jobb. Det er klart at man kan alltid sende inn jobbsøknader men det tar jo alltids tid å skrive det.. Det er en 100 % stilling innen det jeg er utdannet som. Det vokser ikke på trær med jobber innen yrket mitt og fast jobb kan jeg nok se langt etter..Og det er mange områder innen yrket mitt som jeg ikke føler jeg kan/vil jobbe med. Men denne jobben er en slik jeg har lyst på. Det er et vikariat ut 2010. Jeg er hjemme med min lille på 13 mnd. Vi fikk en bhgplass langt unna som vi takket nei til da jeg jo ikke vet med jobb..Moren min har mulighet til å passe den lille 3 dager i uken, svigermor har sagt at hun kan passe men jeg vet ikke om hun orker 2 dager per uke. H¤n treffer moren min endel men har ikke truffet svigermor så mye. Så problemet er jo at det er en 100 % stilling, Jeg vil egentlig ha 50 % så kunne jeg vært hjemme og moren min passet barnet de andre dagene.Vet ikke om det er "bra" for barnet å være med besteforeldrene såå mye- blir jo nesten mer enn med oss foreldre.. Moren min kunne sikkert tatt barnet med på åpen bhg slik at hun traff barn i løpet av uken for det er jo viktig. Huff, vet ikke.. Søknadsfristen er snart så må bestemme meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra det du skriver så er dette en stilling du har lyst på og som ikke vokser på trær, så du bør absolutt sende inn en søknad. Så får du vurdere det fortløpende hvis du blir kalt inn til intervju, 2. gangs intervju, evt får tilbud. Tror du vil angre hvis du ikke gjør det.

Den tiden det tar å skrive en søknad er det verdt uansett. Skulle du ikke fåt stillingen så har du i alle fall prøvd, så du slipper å lure på om du skulle ha søkt. Og hvis du får tilbudet, ja så får du diskutere det da. For alt du vet, kan det hende arbeidsgiver er fleksibel?

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...