gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hei!! Hvordan går det med dere?? her går det bra, ikke lenge igjen til 6 november nå vel? :/ Rare greier dette her...satt å las om fødselhistoreien til en av dere her inne, jeg syns den var så gripene!! Mens jeg satt å las så begynte tårene å presse og klompen i helsen voks seg stadig større.. (men jeg fikk vist ikke ut hele gemytten da) jeg ble ikke skremt av historien i det hele tatt, og gleder meg til fødselen selv... Så... Jeg var på besøk med foreldrene mine, der satt min mor,far,bror kjærest og kusine som hadde tatt turen fra nabohuset for å høre hvordan ståa mi var.. Så det var fult i stuen og vi satt og pretet om alt og ingenting... så skulle jeg fortelle om den fine historien jeg las her på BIM--plutselig ble jeg helt utslått! Tårene presset noe grusomt på og de begynte å fosse ned over kinnene mine..snørret løsnet også til de grader, og stemmen min brast alt jeg ville var å gråte!!! Hyle-skrike!!Virkelig hyle! hm... Dette er ikke likt meg i det hele tatt, så alle som satt der såg ut som noen spørsmålstegn å lurte på hva i alle dager som skjedde med meg??hahahaha.... etter utbruddet kom latteren trillende å vi satt der å hauka og lo! :/ Hm.. dette er det jeg kaller hormoner på ville veier vil jeg tro:)))
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 he.he;) er vel ganske akseptert nå ja med hormoner i alle varianter.. Vi har forresten termin samme dag 6 nov. Selv drømmer jeg ofte dumme drømmer om å bli forlatt av sambo etc og våkner og gråter en skvett før jeg skjønner tegninga.. I dag satt jeg og så på extreme makeover og hikstet for jeg synes det var så trist men fint, hallo liksom.. tipper det er full storm inni hormon senteret nå som det næremer seg den store begivenheten.
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hahaha!! ja det er litt merkelig hvor enormt det stormer innvendig på følelsene for tiden:/ Jeg drømmer også veldig mye rart!! En dag måtte jeg spørre samboer om det stemte at han ikke likte at jeg låg og strøk han over brystet?? Han såg på meg med stor øyne?? Og begynte å le...selvsagt hadde jeg drømt dette.. Kos at vi hsar termin på samme dag! Er du i god form om dagen? Jeg merker at jg er litt lei nå.. men ingen store plager ennå. Så får vel berre holde ut ... )
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 ja, formen er stortsett grei. Hatt en del problemer med rygg/bekken så litt sykemeldt nå på slutten men ellers ok. Heller ingen store plager. Er nr 2 så blir ikke så mye slappings på sofaen som jeg kunne med første.. men kanskje like greit med litt aktivitet. Håper jeg slipper å gå for mye over, gikk 5 dager sist og det føltes som 5 år.. men denne gangen er jeg ikke så klar for fødsel nå liksom så hun må bare holde seg der inne til hun er klar. husker litt for godt at det i grunnen var ganske vondt;)
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Uff da... det e så greit å ikke vite helt hva en går til...Men det kan jo være at du opplever det på en helt annen måte nå med nr 2 =) Jeg har også vert litt sykmeldt nå..å det begynner å bli ganske så kjedlig syns jeg. Får håpe at barnea kommer på termin da...så vi ikke går over tiden, ja... det må være forferdelig! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå