Gå til innhold

To uker før termin og på litt over 5 timer, overrasket han iallfall meg.


Lykke 81

Anbefalte innlegg

For å gjøre ventetiden enklere hadde jeg innstillt meg på å måtte vente til to uker etter termin. Derfor fikk jeg meg en liten overraskelse da vår lille gutt plutselig bestemte seg for å komme til verden sist fredag, to uker før termin. Og da gikk det fort!

Riene startet kl 12, vannet gikk kl 15, var på sykehuset litt over fire (med 10 cm åpning) og kl 17.15. var gutten vår ute. 48cm lang og 3024g, og er verdens herligste. Vi er hodestups forelsket, storkoser oss og nyter dagene. Nå er lille Jacob allerede 12 dager gammel. Skal si tiden går fort! :)

Gode ønsker til alle som har fått sine små, og lykke til alle som fremdeles venter. Dette er det verdt å vente lenge på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye - dette gikk virkelig fort og høres ut som en behagelig fødsel. Det er lov å drømme for oss andre også :)

Bra dere koser dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk! Jeg bestiller et slikt fødselsforløp! Helst førstkommende søndag (da har jeg kommet inn i nytt hus). Jeg har syklustermin 16.okt, og ultralydtermin 31.okt...., mye tyder på at han er ganske klar for å komme.... så det er veldig spennende dette her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da gratulerer vi til deg også:) Fint navn har han også fått.

Det gikk jo ganske raskt fra sist vi var på cafe, hvem hadde vel gjettet at du var først ut.

Gleder meg masse til å se pjokken, Bergenserguttene våre kommer til å være de tøffeste i byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Speedy :) Skal si det var fort gjort.. Kan bare tenke meg hvor heftig det var når det stod på!!

 

Gratulerer SÅ mye, T!

 

Fint navn ;)

 

Gleder meg masse til neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

 

Dette var litt av en fart må jeg si. Var vel ikke dette du forventet da vi møttes til lunsj to dager før:)

 

Kos dere masse, ser frem til å møtes med de små.

Håper snart det blir min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...