Gå til innhold

Victoria i Cæsar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff a meg så sykelig tynn hun er.. Synes hun blir tynnere og tynnere jeg =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun ser jo ikke ut stakkar. Var jo den nydelige dama, nå er hun rett og slett stygg. Det eneste man klarer å tenke på når man ser henne er anorexia.

Skrevet

Jeg synes hun ser gammel ut jeg. Ikke pent.

Skrevet

Ja, hun er veldig tynn, men jeg kan avkrefte at hun lider av spisevegring.

 

Finn dere et bedre emne å snakke om - dette blir bare for dumt!

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var så tynn.

Skrevet

Hvordan kan man være SÅ tynn uten å lide av spisevegring??

Skrevet

Du som avbekrefter dette kjenner henne tydligvis ikke godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...