Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Uff a meg så sykelig tynn hun er.. Synes hun blir tynnere og tynnere jeg =/
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Ja hun ser jo ikke ut stakkar. Var jo den nydelige dama, nå er hun rett og slett stygg. Det eneste man klarer å tenke på når man ser henne er anorexia.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes hun ser gammel ut jeg. Ikke pent.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Ja, hun er veldig tynn, men jeg kan avkrefte at hun lider av spisevegring. Finn dere et bedre emne å snakke om - dette blir bare for dumt!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan kan man være SÅ tynn uten å lide av spisevegring??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Du som avbekrefter dette kjenner henne tydligvis ikke godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå