Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Er dere fornøyd med sete? Lille på 9 mnd trenger nytt sete, og jeg vet ikke hva jeg skal velge...
*1+1=2 små* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 jeg er veldig fornøyd=) Vi begynte å bruke det når lille var ca 1 år...bruker det bakovervendt og hun er snart 2 år=)
blockarella Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Vi har dette setet og er veldig fornøyde. Lillegutt sitter og sover veldig godt i det, og det var viktig for oss som kjører langt relativt ofte... Eneste negative er at det tar stor plass (men det gjør vel de fleste bakovervendte setene?). Det er veldig trangt hos oss i vår Audi A4...
AO3 Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er veldig fornøyd med det, og synes ikke det tar så stor pass som jeg hadde fryktet (Passat). MEN - prøv det i bilen først! Vi gjorde det, men det var ikke ferdig montert. Det skulle vi gjort - for støttebeinet er nesten for kort for vår bil! 1 cm større avstand til gulvet, og vi hadde ikke kunnet bruke setet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Okay! Har en skoda octavia jeg, og det er jo ikke akkurat danseplass der! Det sete vi har nå, er Acta Graco med base, så det tar ganske stor plass dette sete også! Vil tro det tar ca like stor plass! HI
Lemonia Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Vi er veldig fornøyd med det setet. Begynte med det da gutten vår var 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå