"spire nr 2 i magen" Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 vannet gikk klokken eleve oim kvelden i går. fikk rier klokken 12, klokken 6 var det ingen åpning, men riene var regelmessige med 3 min mellomrom. plutselig ble det lengre mellomrom. så tok det seg opp i 11 tiden mye sterkere. og de har fotsatt. veldig regelmessig. men plutselig tar det 7 min og så tilbake til 5. begynenr å bli rimelig sliten. noen som har hatt det slik.? hvorfor kan ikke kroppen min bare begynne emd det å bli ferdig. tar jo evigheter.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Høres slitsomt ut! Jeg kan desverre ikke si noe mer enn at det uansett snart er over! Da jeg fødte gikk vannet på natten kvart på 5. Jeg merket med en gang at det var smårier, men Adrian bæsjet i vannet og vi fikk beskjed om å komme inn på føden. Jeg ble lagt på drypp, men riene mine ville ikke "hjelpe" på fødselen. Det ble ingen åpning selv med drypp. Siden han bæsjet i vannet så ble han hentet ut med KS 24 timer etter vannavgang. Så jeg har ingen erfaring om det som kan hjelpe deg desverre. Håper det stabilisere snart og fødselen kommer igang så du får se gullet. Lykke til så mye!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 bare trøst deg med det at jo lengre du går med slike rier, jo mindre smertefull blir selve fødselen;) Ta en pinex og legg varme omslag over magen, bare skriv opp hvor mye smertestillende du har tatt slik at legen/JM vet det når du kommer inn. Og drikk litt varm te (helst grønn) hvis du har, det gjør godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå