:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 trives dere? er det lett å få barenhageplass? fortell fortell
Tante Bassa Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg bor i Hobøl, på Knapstad. Jeg trives godt her, og det er fint for barn å vokse opp her. Vi har ikke hatt problemer med å få bhg.plass, men vet ikke hvordan det er midt i et bhg-år. Har du planer om å flytte hit?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 jeg har en bitteliten plan ihvertfall det er ok priser så det gjør at jeg kanskje har mulighet til å kjøpe der. og tenkte at kanskje kommunen der var litt mer villig en min. skal prøve ihvertfall sender deg en PM om huset, kanskje du kjenner til det.
RockMyWorld Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Nå ble jeg nysgjerrig på huset også. Vi fikk ikke barnehageplass til mini midt i barnehageåret, men det var ikke noe problem når nytt barnehageår startet. Tror det er full dekning her. Hvor i Hobøl har du tenkt deg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 hm... barnehageplass er litt vesentlig men jeg må på visning først og søke kommunalt lån jeg har sendt deg PM
Siti Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Så koselig at det er folk på denne kanten da! Kjenner jeg ble litt glad nå!!! =)=) Bor ikke lenger i Hobøl, så får ikke hjulpet deg med det du lurer på. Ikke det at jeg har barnehagebarn ennå heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå