venter_på_deg_lille_venn Skrevet 28. oktober 2009 #26 Skrevet 28. oktober 2009 Å! Så spennende dette er!!! Jeg har UL på Fredag på St Olavs:) Er veldig spent! Reiser til Trondheim i morgen! Får håpe jeg får sovet litt i natt:) Hehe...
Hege72 Skrevet 28. oktober 2009 #27 Skrevet 28. oktober 2009 Hei venter_på_deg lille_venn 27pp! Jeg skal også på UL på St.olavs på fredag! Vi tar fly til Trondheim i morgen ( torsdag ) Da ses vi kanskje da.... Jeg har aldri vært på St.olavs, vet ikke hvor jeg skal... Når har du time? Jeg har kl. 11.10
Phoenix1 Skrevet 29. oktober 2009 #28 Skrevet 29. oktober 2009 Her va det jo noen uke 45 damer :) Slenger meg med her jeg. Ska ha uttak på mandag i neste uke og forhåpentligvis innsett på onsdagen. Gleder meg til å sette siste sprøyta på lørdag...beg å bli nok stikking... Håper det går bra med alle dere andre her.
Endeligmamma<3 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #29 Skrevet 29. oktober 2009 Å da var vi mange på fredag:) Jeg skal på Riksen på fredag og er kjempespent! Phoenix1, oi da har du jo kommet langt- så spennende!! Er det ditt første forsøk?
♥Irbeni♥ Skrevet 29. oktober 2009 #30 Skrevet 29. oktober 2009 Endelig ser vi en ende på tunellen, jenter Jeg har Ul i morgen, men har allerede forberedt meg på noen dager til på sprøyte... Det har det blitt de to andre gangene. Men uansett, det skimtes en ende. Håper bare vi alle får godt tilbakemeldinger, og at uke 45 er ei super-egg uke )))) Lykke til Jenter!
Phoenix1 Skrevet 29. oktober 2009 #31 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, e 2. forsøket vårt dette. Fikk ut 6 egg på første. 2 ble befruktet og bare 1 kunne brukes. Men det ble det altså ikke noe av... Men håper på mange fine egg på mandagen....e så sinnsykt spennende dette her....:)
venter_på_deg_lille_venn Skrevet 29. oktober 2009 #32 Skrevet 29. oktober 2009 Hei Hege72:) Så gøy! Vi kjører i dag fra Østlandet, så det blir en lang kjøretur! Har ikke vært der før jeg heller, men vi finner nok frem;) Haha! Jeg har time kl 10.20! Da sees vi garantert! Så morro! Vi får holde kontakten denne uken da! Hvor lenge regner dere med å være der? Bor dere på hotell da eller?
Hege72 Skrevet 29. oktober 2009 #33 Skrevet 29. oktober 2009 Hei igjen venter_på_deg lille_venn 27pp! Vi tar toget til Gardermoen kl.1700 og tar fly halv åtte. Vi bor på hotell. Skal bo på Quality hotel Augustin til i morgen. Vil vente med å booke flere dager, vil vente å se hvordan UL blir. Kanskje vi må hjem allerede i morgen.... Hvis alt er i orden og det blir uttak på mandag, så blir vi værende til innsett er utført.
meg83 Skrevet 29. oktober 2009 #34 Skrevet 29. oktober 2009 Her skjer det ting, ja!! Lykke til i morgen, alle UL-damer! Og lykke til på mandag, Phoenix1!! Jeg var på UL i dag, og resultatet var vel egentlig ventet.. Har liksom ikke følt meg stinn nok Hadde to på ca 14 mm og endel på ca 8 mm..og ca 50 bittesmå!!! Har PCO =P Nå økes det fra 100 til 125 (Puregon), og så ny UL på mandag. Men de regna med uttak enten onsdag eller fredag, så det går nok fort likevel!!
Endeligmamma<3 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #35 Skrevet 29. oktober 2009 Takk:) Oi 50!!! Ja jeg føler det samme som deg meg83.....føler ikke at eggene er helt klare til uttak, men nå vet jeg ikke hvordan det er å kjenne seg "stinn" heller...... ......ellers har jeg blitt litt småsjuk og bekymra for at det skal bli verre......NEI jeg skal ikke bli syk nå!! Spiser c-vitaminer og pimper solhatt for harde livet her....helidigvis har jeg fri helt til tirsdag nå, så skal ta det med ro:)
Endeligmamma<3 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #36 Skrevet 30. oktober 2009 Heldigvis er jeg i bedre form i dag, skal ikke bekymre meg. UL gikk bra, men må inn til ny på mandag.....ser ut til at det blir uttak på onsdag for oss. Såå spennende.....alt for spennende!!! Hvordan gikk det med dere andre:)?
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 30. oktober 2009 #37 Skrevet 30. oktober 2009 Hadde også en fin UL i dag. Hadde 12 folikkler på venstre og 8 på høyre side. De var bare mellom 10 og 12 mm, men det var som forventet. Hadde ikke ventet så godt resultat nei. Fortsetter på 200 puregon til søndag og ny UL på mandag. Håper på uttak på onsdag.
♥Irbeni♥ Skrevet 30. oktober 2009 #38 Skrevet 30. oktober 2009 Hei hei hei ))))))))) Var på UL i dag, og der fant de ut at jeg var færdig nedregulert. Så her blir det uttak på MANDAG )))))) Jeg er sååååå gla, så gla. Det har aldri skjedd før. De så bare en folikk på høyre side og 5-6 på andre, så håper det holder. Da jeg har hatt maaaaange flere tidligere... Så nå håper vi helga går fort og at gullegget finnes der inne i mine ONDE eggstokker Rypefest; Tusen takk for et koselig selskap i dag, håper vi treffes ved en senere anledning! Lykke til, Jenter!
Endeligmamma<3 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #39 Skrevet 31. oktober 2009 Irbeka så heldig du er da:) Ønsker deg MASSE lykke til på mandag, håper gullegget er der ja!! Til oss andre....får håpe ny UL på mandag gjør susen...og at det blir uttak på onsdag:) Må dere spørre hvor mange folikler dere har? de sa ingenting til meg.... De var så travle når jeg var på UL, full fart inn....opp på benken og ut......ble heeelt stressa jeg!!
Hege72 Skrevet 31. oktober 2009 #40 Skrevet 31. oktober 2009 Hei, hei! Da var jeg på ultralyd i går. Første gang at resultatet har blitt så bra. Elleve folikkposer og flere av dem ligge på 16 til 18 cm. Livmoren er tykk og fin, ligger på 12. Så dette ser bra ut. Egguttak på mandag. Eggløsningssprøyten skal settes i kveld kl.00.15.
Phoenix1 Skrevet 31. oktober 2009 #41 Skrevet 31. oktober 2009 Da e vi jo flere med uttak på mandagen. Så artig. Jeg tok min siste sprøyte puregon i dag tidlig kl 09. Skal sette eggløsningsprøyten kl 21. Og så e det bare å vente te mandagen...spørs om det blir en laaang søndag....
♥Irbeni♥ Skrevet 2. november 2009 #42 Skrevet 2. november 2009 Hei alle sammen... Så har jeg vært til uttak i dag. Det ble bare 3 egg denne gangen. Litt skuffende da jeg har hatt 11 og 17 på de forige 2 forsøkene. Men de sa det hva fin kvalitet, så får vi se Blir spennende å vente på tlf i morgen.. Tvi tvi alle sammen, håper vi snart ruger på gulleggene...
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 2. november 2009 #43 Skrevet 2. november 2009 Hei alle damer.. Da har jeg vært på ultralyd igjen og de fant 8 folikkler som har blitt 15 mm. Slimhinna var på 13mm. Fikk uthenting på torsdag. Satte 200 puregon i dag, skal spraye og sette eggløsningssprøyte i morgen. FRIDAG på onsdag og uthenting på torsdag. Nå ser man virkelig slutten.. Irbeka: som jeg sa til deg tidligere i dag så er det gulleggene som nå kom.. Tvi tvi i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå