Gå til innhold

Uff, trøtt og sliten, går det over????:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+0 i dag. Har virkelig INGENTING til overs.

Har en travel hverdag på jobb, og når jeg da kommer hjem er det middag og rett på sofaen.

Har ei datter på 4 år og en herlig mann. Føler ikke jeg strekker til i det hele tatt. Orker knapt å sette på en maskin med klær...

Noen som har opplevd lignende? Kommer det til å være slik i 7 mnd til?

Uff, blir så fortvila av dette. Null energi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også, og jeg er også 9+0 i dag (legen sier 9+4 da..). Heldigvis har jeg ikke noen barn, så tiden på sofaen går bare ut over meg selv... Tror det går over etterhvert. Vanlig at energien kommer tilbake i 2. trimester. Regner med å ha det sånn noen uker til...

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Føler meg nesten litt ubrukelig vet du:) Kan ikke huske at det var så ille sist, men da var det jo bare meg, mannen min og den o herlige sofaen:)

Håper på at energien kommer tilbake, men det er slett ikke lett å se for seg når jeg knapt orker å reise meg for å gå på do per dags dato, hehe:)

Skrevet

Hehe! Nei, jeg kjenner følelsen! Orker nesten ikke lage middag, og husarbeidet må jeg ta i helgen når jeg ikke er på jobb. Orker ikke å gå ut av sofaen og pleddet mitt for å hente mer drikke, og jeg gidder knapt å fjerne sminken før jeg stuuper i seng mellom åtte og ni en gang... Planlegger ikke noe på ettermiddag og kveldstid, og sånn blir det enda litt fremover.

Lykke til videre! Det går nok over skal du se : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...