:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 har kranglet med kommunen en god stund nå. og jeg har rett, noe de er helt enig i når jeg er så heldig å få tak i dem. det bare skjer ikke at de gjør noe som helst med det. så i går fikk jeg et brev som igjen påpeker at de ikke har gjort det de skal. så jeg drar ned dit når det åpnet i dag. jeg spør om å få snakke med en bestemt person. hun er i møte. jeg spør om å få snakke med sjefen hennes. men hun er også i møte. jeg spør om å få snakke med hvem som helst på avdelingen. men alle er i møte. samtidig sier hun damen "det er veldig dumt å komme hit uten avtalle". og jeg spør "kan jeg få en avtalle da? så jeg vet når jeg skal komme tilbake". damen svarer "nei, du kan ikke få avtalle for de du skal lage avtalle med er jo i møte, men møte er slutt klokken 2 da kan du komme tilbake og prøve å få snakke med dem" akkurat som jeg ikke har noe som helst annet å gjøre... men jeg har jo ikke så mye valg. så jeg kommer tilbake klokken to. de påpeker igjen at det er dumt av meg å komme uten avtalle og at damen + hele resten av avdelingen er i møte. jeg sier at jeg har mye pensum og lese så det gjør ikke noe om jeg må vente en stund. så jeg setter meg ned å leser. etter 30 min kommer hun bort å sier at hun jeg skal snakke med + hele resten av gjengen er i møte hele resten av dagen og at det er dumt av meg å komme uten avtalle. jeg spør om jeg kan bestille en avtalle så jeg vet når jeg skal komme tilbake. men det går jo selvsakt ikke... men jeg kan jo komme tilbake på fredag for da ser det ikke ut til at det er så mye møter. jeg spør om navnet på sjefen til hun jeg skal snakke med, fordi jeg vil legge inn en klage på henne. da blir damen i skranken litt sur og gir meg motvillig navnet. helt ekstremt oppgitt! lurer på om jeg får tak i dem på fredag.... eller om jeg må gå glipp av forelesning enda en gang uten grunn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå