Mummimamma 09+12 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Går det an å få lyse strekkmerker i stede for mørke striper? Jeg synes jeg kan se noen striper på magen min, men de er hvite. Har en del på puppene og hoftene fra puberteten, men kan ikke huske jeg har sett at de noen gang var røde heller.
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hei! Jeg hadde noen lyse få strekkmerker fra før... jeg har vært flink å smøre meg nå i graviditeten...men tror du ikke at de dukket opp da! å de er ganske røde ( så du er HELDIG
mammatilen:) Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også lyse strekkmerker på pupper og hofter/rumpe fra puberteten - og de var heller aldri røde. De dukket liksom opp hvite. Har blitt veldig mye tydeligere nå enn før jeg var gravid (har jo lagt på meg), men er fremdeles hvite. Jeg er spent på hva som skjer på magen, men to uker før termin er den ikke så stor, så kaaaaanskje jeg slipper unna? Viss ikke dukker de nok opp etterpå, men heldigvis hvite mest sannsynlig:)
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har lyse strekkmerker som jeg fikk 2 uker før jeg fødte sønnen min. Veldig irriterende. Så denne gangen har jeg smurt meg godt. Startet med å smøre meg med en strekkmerkekrem fra "Matis". Nå har jeg smurt lenge med mandelolje-dette fordi jeg fikk vite at den oljen trekker dypt ned i huden. Det ser ikke ut til at merkene har blitt no større og jeg har heller ikke fått noen nye. Så jeg anbefaler deg å begynne å smøre deg hver dag-gjerne morgen og kveld. Lykkr til.
gullet:) Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Ja da er du heldig kan jo godt hende du slipper unna, mange som gjør det...trodde selv at jeg kom til å gå fri, men neida. Jaja...får bare lære og leve med de og tenke på det gode som kom ut av at huden min sprakk!hehe...ååå... en litn bebiii <3
Trultetryne Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 De strekkmerkene jeg har på magen er hvite.
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg smører meg morgen og kveld med DR.Greve strekkmerkekrem og av og til med hvetekimolje, samt tar e-vitaminkapsler, så jeg tror det har litt effekt. Men kjenner at det klør mer i huden nå og ser for meg at det blir litt striper her og der. Er ikke så fornøyd med kroppen ellers heller pga strekkmerker, så jeg kan godt slippe å få dem på magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå