♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 hvor mye er det vanlig å legge på seg de siste ukene av svangerskapet. sist ble jeg igangsatt 3 uker før termin, og lurer på hvor mye jeg kan forvente å gå opp de siste ukene dersom jeg går til termin =) skjønner det er store forskjeller på folk altså, men bare morsomt å høre hvordan det har vært for dere som snart er i mål...
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Det kommer jo an på person til person.. Om man beveger seg eller ikke og hvor mye man spiser, om man får vann i kroppen osv... Jeg regner med ca 1 kg i uka på meg selv i og med jeg ikke klarer å bevege meg stort pga bekkenløsningen og noe ødem.
*1+1=2 små* Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 har gått opp 1 kg den siste mnd.(har 3 dager til termin)=)
luftbobler Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Har gått opp 12 kg men siste kg gikk på kroppen i midten av august. Deretter har vektnåla stått helt stille (er 1,5 uker på overtid nå...). Det er veldig ulikt. Noen legger på seg mye i starten og ingenting senere.. noen legger på seg jevnt og trutt og andre legger ikke på seg i det hele tatt...Alle kropper er ulike både i vektoppgang før fødselen og vektnedgang etter fødselen :-)
bæbælillelam Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har 6 uker til termin og har lagt på meg 6 kg totalt.. siste kg som kom på var for 3-4 uker siden, og vekta har stått stille siden. Tror jeg kommer til å øke på mot slutten.. Er i lite bevegelse pga bekkenløsning, men skulle gjerne vært mer aktiv pga sv.dia (dåårlig kombo bekkenløsning og sv.dia..) og skulle mer enn gjerne ha utnyttet finværet så lenge vi har det (bor på vestlandet....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå