Gå til innhold

Hvor gjør dere at den "innerste" armen til bebien under amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger den "klemt" langs mellom magen din/kroppen sin eller bak ryggen din? (hvis noen skjønner hva jeg spør om). Junior kaver så fælt med den innerste armen sin.. den blir vel ikke klemt om han har den foran?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første ukene lå han med foldede hender, så ut som han ba bordbønn. Skikkelig søtt. Nå er han litt større, og kaver litt med armen. Jeg legger den under puppen for han, og han har nå begynt å holde på puppen med begge hender, passe på at ingen tar fra han maten eller noe sånt. Han er hvertfall veldig fornøyd med at jeg flytter på armen hans sånn at han ikke ligger på den.

Skrevet

Skjønner veldig godt hva du spør om!!

Jeg får ikke til å legge den bak.. styrte MYE før jeg fant en stilling som passet oss. Nå kommer den nederste armen under og opp mellom puppene mine somoftes. Du må bare prøve deg frem, blir kanskje litt kaving men jeg tenkte hvertfall at hun ville si fra om hun fikk vondt..

Lykke til.... =)=)

Skrevet

Herlig spørsmål :-). Syntes ofte armen ble liggende litt rart, men fikk etter hvert til å ha den under og rundt livet mitt på en måte (en stund til han når meg rundt livet, men... :-)). Hun sier nok fra om noe er ubehagelig, det viktigste er jo at hun ligger godt med hodet så hun får godt sugetak.

Lykke til med armer og bein @:-)

Skrevet

hehe. ja mye rart man lurer på.. har prøvd den folde-hendene-stillingen, men synes han da blir liggende veldig rett med kroppen i forhold til hodet.. vrir jeh hele han over på siden føler jeg armen hans er i klem.. nå har jeg akkurat ammet og han hadde da armen oppetter sitt eget hode på en måte,, det funket fint.

Skrevet

Vi bytter litt på. Jeg legger armen hennes ofte bak mot ryggen min, og lar henne noen ganger ha den langs sida si. Jeg liker best å ha den bak mot ryggen min fordi da begynner hun ikke å totte underveis.

Skrevet

Ja, den armen...den jeg lurte på om det gikk ann å skru av for å kunne amme... Vi gikk for "bordbønn" løsningen når han var rolig, men ofte ble det bare "rote og tulle", særlig i begynnelsen når han var helt myk og jeg var 100% uerfaren...

Skrevet

Den underste armen ligger inntil midjen min, hånden har han opp under puppen som han dier av hvor han fikler med bh`en. Eller så ligger han å skraper på sofaen bak. Når han var helt mini lå han på armen sin!

Skrevet

Hun ligger somregel og stryker meg på ryggen:-) er så koselig med den lille armen som kiler meg. Hun har alltid ligget sånn, hun vil ikke snu på hodet når jeg ammer henne, må ligge "rett frem" liksom.

Skrevet

hehe dette tenkte jeg også på å spørre om.

noen ganger får vi armen bak, men han liker best at den er forann, gjerne be bordbønn, eller dra litt i hendene sine. noen ganger er den klemt mellom oss.

syntes selv det ser best ut når han får den bak og holder puppen med begge hender, ser så kronglete ut for nakken nans når han ber, hehe. men liker nok dette best han da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...