Sommerfugl82 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Har dere forslag, så kast de gjerne ut:) Skal starte julegaveshoppingen tidligere i år:) Her er noen butikker jeg kan anbefale: ( God erfaring med ): www.princess-butikken.no www.plutosport.com www.strawberrynet.com
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Hvis du vil kjøpe noe morsomt som tilleggsgave, kan jeg anbefale ailo.no sine egg og bacon-plaster:-)
Sommerfugl82 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Ha,ha, i dagens samfunn er det jo mange som har alt, og forbruksting er vel det vi gir, med mindre det er kreative gavekort som inneholder barnepass og en middag for to;)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 ringoshop.no familiebutikken.no Hadde ledd hvis vi hadde fått gavekort hos venner og familier på middag, kino eller barnepass... Tanken er jo god, men jeg hadde tenkt at dette kommer jo aldri til å skje, så hadde vært det samme som å fått ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå