Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Har noen av dere dukkehus fra le toy van? http://www.letoyvan.com/ Synes de ser så fine ut, men vil gjerne høre fra dere som har dukkehus, om dere synes det er bra, verdt pengene etc..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jenta vår har det som heter Bay House. Hun er strålende fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har tenkt å kjøpe et dukkehus til datteren min i julegave. Jeg har sett det fra Lundby, men synes det virker litt kjedelig. Liker bedre det fra Fisher Price. Men disse fra Le Toy Van var jo også kjempefine. Det hadde derfor vært fint å høre fra dere som har kjøpt noen av disse om hva dere anbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå