Gå til innhold

Dere som har dukkehus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere dukkehus fra le toy van?

http://www.letoyvan.com/

 

Synes de ser så fine ut, men vil gjerne høre fra dere som har dukkehus, om dere synes det er bra, verdt pengene etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår har det som heter Bay House. Hun er strålende fornøyd.

 

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe et dukkehus til datteren min i julegave. Jeg har sett det fra Lundby, men synes det virker litt kjedelig. Liker bedre det fra Fisher Price. Men disse fra Le Toy Van var jo også kjempefine.

Det hadde derfor vært fint å høre fra dere som har kjøpt noen av disse om hva dere anbefaler.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...