therese_23 Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 var på 37.6 kontroll i dag....å hun kunne si meg at hu "så det på blikket mitt" at jeg kom til å få i løpet av uka? wtf? er det flere som har hørt om dette? min termin er jo 22 okt,mne ul termin er 31 okt...
Kongeørna Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Høres ut som en jordmor med humor og ironi....
Ouagadougou Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg lurer også litt på om jordmor egentlig kan si noe om det... Å se om noen kan føde på blikket ditt høres litt lite seriøst ut da.. Jeg var på kontroll i dag- er 37+2 i dag. Jordmor sa at det var noen tegn på at jeg kom til å føde før termin- babyen var veldig langt nede i bekkenet for å være 2.gangs, symfysemålet har flatet litt ut, blodtrykket mitt har økt litt og at jeg hadde fått endel vann i fingrene. Hun sa at vi får se om vi ses om to uker.. Forrige gang sa hun ikke noe sånt, da fødte jeg 2 dager over termin. Håper egentlig ikke at jeg føder enda, men er babyen klar så er hun vel klar. Men min mor som jobber med gravide på sykehus sier at legene hun jobber med sier at man ikke kan si vite når man skal føde basert på slike tegn. Noen som har erfaring med at jordmor har sagt sånne ting og at det har stemt/ikke stemt?
therese_23 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 ja si det du....hadde jo selvfølgelig sunket mye i magen og mye andre tegn,men syntes dette tok kaka..haha men får håpe hun har rett likevell gleder meg til å bli ferdig
Ouagadougou Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Du får ta et bilde av blikket ditt- og dersom hun får rett får du legge det ut her sånn at andre utålmodige kan kopiere blikket og få babyen til å poppe ut:)
maizi Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 )) fått høre fra to forskjellige i dag at jeg har fødefjes:) og at nå er det nok ikke lenge til.... Hva er fødefjes???? Andre som har, hehe???
therese_23 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2009 fødefjes?! haha....skjønner bare ikke hvordan man kan se det på ansiktet jeg aøtså, men for all del....HA RETT ...hehe
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 hei, sniker inne fra 1.tri jeg men måtte bare svare.. jeg fikk nemlig beskjed om at "nå føder du snart, for nå har du fått fødefjeset" og det gjorde jeg sanneligen hehe, samme kveld så er nok noe i det... hvordan forklare et fødefjes? i mitt tilfelle så følte jeg meg litt småpløsete i ansiktet, og hadde veldig røde roser i kinna husker jeg =P hihi.. lykke til alle dere poppeklare, gleder meg til jeg kan for alvor starte nedtellingen
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Tror en blir skuffet om en skal tro alt det en hører rundt omkring. Jeg har både sett pløsete ut i ansiktet lenge, har hatt såkalt fødefjes lenge (hevelser), magen sank for snart 4 uker siden, lista er veldig lang. Er nå i uke 39 og sitter her enda med mini'n inni magen.
therese_23 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2009 ja man bør jo ikke basere seg på disse tegnene for babyen kommer ikke før den er klar uansett.....fikk over tiden med min første så holder meg til termin el noen dager etter uansett så slipper vente tiden bli så laaang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå