Isdronningen Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hvor jeg bla. a skrev: *Kjenner ingen ting, føler ingen ting (gleder meg til jeg er der igjen) *Føler meg ikke gravid (herregud hvor jeg lengter tilbake dit igjen...) *Gleder meg til å få skikkelig mage (kjempemorsomt.!! Klarer nesten ikke å ta på meg truser og sokker engang..) *Vondt i magen? Blod på papiret? (Nå bare håper jeg hver dag på at noe slikt skal skje..) Flere som har noe å tilføye her mens vi venter?
villemo26 Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Husker at eg var full i spørsmål ja: *symptomer som kom og gikk (husker eg kneip meg sjøl i puppane til dei bjynte å verke... då var eg godt fornøgd med ømme bryst!! )
Kongeørna Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Litt omvendt her... Var så helvetes kvalm. Vil ikke bytte, har det mye bedre nå! Ikke vondt et sted.
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Har igrunn aldri klaga over å ikke ha kjent noe, regna med at det kom tidsnok og det gjorde det. Har vært noen laange uker dette, 16 uker med bekkenløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå