fjollefrua Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Noen som har noen steder å anbefale? Er en 30 års gave til sambo, og vi skal ha med barn. Har tenkt litt på: København Riga Praha Stockholm Wien Bør være billig å dra, billig å shoppe (selvfølgelig ) og ikke minst at det pleier å være litt julestemning der... Alle tips mottas med takk
miria79 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 New York.. Lav dollar kurs og billige flybiletter.
fjollefrua Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 tja, tenkte litt på rund 3-4000 kroner da... Ikke 6-7000... Er litt greit med billig mat og shopping også, og New York er vel ikke akkurat billig i forhold til f.eks. Praha...!!!!??? Men jeg har veldig lyst da.. 4 venninner drar faktisk til NY 12 desember... Men jeg har sagt nei pga jeg ikke har penger...
Gothic Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 London er perfekt nå siden pundet er rekordlavt! Skal en tur selv kun samboer og jeg, men venter til julepynten kommer opp, har hørt så mye fint om London i førjulstida. Har ikke vært der siden jeg var 16 så gleder meg som en unge
cherry coke Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Det går an å finne billige billetter til New York. Og det trenger ikke å være så dyrt å spise=) New York er verdens beste by=) Men om du vil litt nærmere vil jeg anbefalt Wien. Juleby nr 1;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå