Emma&Adrian Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Fikk laga ett bilde av Adrian sine fot avtrykk i dag,synes det ble ganske kult. http://lenemiella.blogspot.com/2009/10/da-fikk-jeg-endelig-laget-dette-bilde.html Men når Emma var liten,så lagte jeg avtrykk på ett lite ark bare,så har jeg så lyst å lage noe gøy til henne og,men vet ikke helt hva!! I samme str som Adrian sitt bilde tenker jeg. Kanskje jeg kan ta håndavtrykk av henne,eller blir det "rart" nå når hun har blitt så stor? (6 år) Ideer tas imot med stor takk :=)
Monajenten Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Har du avtrykk av begge føttene hennes? Da kunne du jo i så fall fått scannet det inn på pcen og laget samme type oppsett som dette bare i Photoshop eller InDesign, og så få det trykket? :-) Hvis du kun har ene foten, blir det gjerne litt rart, da hadde jeg heller laget lik med hendene, eller evt. føttene hennes også. Kan jo bli litt stilig med størrelsesforskjell også:-) At du ikke bruker fra når de var på samme alder, men så gammel som begge er nå - "dette er 13. okt. 2009". U see? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå