ticalinda Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Hva er best? Jeg har en TFK Twister, og jenta er nå 7 mnd. Hun skal begynne i barnehage etter jul, og jeg trenger det beste/varmeste som finnes, som hun kan sove ute i. Hvor mye skal man kle på de i tillegg til skinnpose/dunpose? Jeg blir gal av å tro at hun kommer til å fryse ihjel!!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har bare erfaring med dunpose og har vært veldig fornøyd. Er ikke sikkert den er noe bedre enn skinnpose, men kanskje lettere å vaske? Har ticket to heaven og Odenwalder. Er like fornøyd med begge. Når det gjelder påkledningen på kalde dager har vi ull innerst og hjemmestrikket/el ullfleecedressen til Nøstebarn utenpå på kalde dager. I tillegg lue, votter og raggsokker naturligvis. Da holder de varmen finfint. Ved "snøstorm" har jeg gjerne et pledd eller regntrekk utenpå, men det tilhører sjeldenhetene! Sånn som nå har jeg (4 grader) har jeg posen, ullundertøy, raggsokker, lue og ullegenser. Han er varm og fin på hendene der han sover:)
Underveis --> Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Har også Oderwalder, og er veldig fornøyd. Synes det er supert at den kan snurpes litt igjen i hodet. Tenker at en skinnpose ikke vil bli like tett. Den har også hull til 5-punktssele. Veldig praktisk det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå