Lille tripsi Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Eg har fått tilbud å bli med mannen (forbindelse med hans jobb) å reise til Amerika i mars ei uke (er ikkje heilt sikkert kor lenge vi blir borte, men ca ei uke). Da er jenta mi 10 mnd..hadde ikkje klart det nå(4 mnd), men når hu er 10 mnd, tja....hadde dere? Vil hu gløyme meg? Slit litt her ja, har vel egentleg sagt ja, men da eg begynte å tenke etter så fekk eg vondt i magen....men får nok ikkje den sjansen igjen med det første...
Emma&Adrian Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Skjønner deg så godt! Jeg skal reise til England i januar,da er lillegutt 13 mnd,men jeg har lite lyst å reise fra han,får vondt inni meg av tanken! Jeg skal bare være vekk fra fredag til søndag da... Men alikevel,så har vi godt av å komme oss litt bort også,litt kjærestetid
Lille tripsi Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Føler det blir verre å reise fra barna for hver unge eg får... skikkeleg hønemor ja....
Mom2Two Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde ikke reist fra et så lite barn for så lenge. Kan hun ikke være med da? Det er enkelt å reise i USA med barn.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 om dere har noen barnet kjenner godt så går det sikker supert!! både dere og barnet har nok godt av dette.
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Hun kommer nok ikke til å glemme deg.. Hun blir nok bare gladere når hun får se deg igjen.. skjønner det er vondt å tenke på, men hun har nok ikke vondt av å være litt borte fra mammaen sin heller.. Men du bør jo forsikre deg hvor lenge du blir borte først, så får du se hva du selv vil Tenk nøye gjennom, hvis du ikke føler deg klar så er det jo bare å si nei takk til turen vettu : )
fjollefrua Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med tror jeg. Jeg var borte fra mini i 4 dager når han var 4 mnd. Det gikk veldig bra. Tror det er værre for oss å reise fra dem, enn det er for dem å bli reist fra.. Så lenge hun er hos noen su stoler på tror jeg nok det går helt fint Reis og kos dere, og kos dere med henne når dere kommer hjem... Eller ta henne med dere. En på 10 mnd koster jo ikke så mye å ha med seg, men er nok litt slitsomt å sitte med henne på fanget den lange turen over...
Bunnies by night Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Hadde nok heller tatt med meg jenta mi... Første gang vi hadde med oss gutten vår til USA var han 9mnd - ikke noe problem:) Jeg hadde ikke dratt fra gutten vår over så lang tid - det er også langt borte hvis noe skulle skje.
Mom2Two Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Kan jo være greit å lese litt tilknytningspsykologi kanskje.
ZamZam Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Ta med et lite barn på jobbtur og itilegg mannen sin jobbtur???? Hvis noe skjer er et annet argument jeg stusser på, for uansett om man er to timers kjøring unna og noe skjer er man en evighet unna... Mine spørsmål er: Hvem skal passe? Stoler du på dem? Trives jenta de med dem? Er svarer ja på alle tre og du ikke har tenkt til å gjøre noe ulovlig i usa så reis, få den en opplevelse for livet..
cherry coke Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde nok ikke klart det.Synes også det er for lenge å være borte fra en så liten baby.
Bunnies by night Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Det føles sikkert som en evighet å være to timers kjøring unna, men jeg skal love deg at det er stor forskjell dersom barnet blir akutt syk å være to timers kjøring unna, og det å ikke komme seg til barnet før etter et døgn... De bedriftene jeg kjenner til har ikke hatt problem med at små babyer under året har vært med når de først har åpnet for partnere på jobbreiser, men det er klart at det sikkert finnes forskjellig policy på det. Det skader uansett ikke å forhøre seg:)
Lille tripsi Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2009 Nei det er ikkje aktuelt å ha med babyen av forskjellige årsaker....jenta skal vere hos mine foreldre der hun er trygg..synes det er vanskeleg å vite nå om eg klarer å reise fra hu da, så lurer på om nokon har erfaring med dette?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå