Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kjenner at det er en slags sårhets følelse rett ved hoften,men klrer ikke lokalisere akkurat HVOR det er vondt,om det er i "flesket" eller i hoftebeinet!! Fikk det på slutten av graviditeten og kjente det kun når jeg la meg på den siden. nå er det blitt mer vondt og sitter jeg litt skakt kjenner jeg smerten veldig,kjenner det også når jeg går. men tar jeg i siden kjenner jeg ingentin,og klemmer jeg på beinet kjenner jeg det heller ikke!!! Skal komme meg til legen,men lurte på om noen her har vært borti lignende???
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Uææhhh..ingen? jeg dytter på denne en gang til i håp om at noen der ute kjenner igjen dette...
MJ<3 Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også dette. Også vondt når vi har oss. Jeg skal sjekkes nå for cyste på eggstokken. Gruer meg litt... Kan jo være noe sånt du også har? Det pleier å være helt ufarlig da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vet ikke jeg,men høres ut som lymfekreft..? er du mye trett?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 HI her,lymfekreft??? å gud,håper ikke det!ja,er mye trøtt,men jeg har jo født for ikke lenge siden da.. :0 hjeeelp! Tror ikke det er eggstokkene,det er liksom ikke i underlivet,men på siden der armene henger ned om du skjønner..?har ikke du det mer i mage regionen ?
MJ<3 Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Jo det har jeg. Skjønte ikke helt hvor du mente... Jeg har hørt at om man har kreft så har du ikke smerter i kulene, det er det som er så farlig med kreften at man ikke merker det før man er veldig syk. Gå og ta en sjekk da, det kan jo være noe som ligger og presser på noen nerver eller noe? At det har skjedd noe mens du har vært gravid eller noe, ikke vet jeg... Best å sjekke ut hvertfall om du har gått sånn lenge.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 "det høres ut som lymfekreft" Kan du vennligst forklare meg hvorfor det? Må være det dummeste jeg har hørt på lang tid. Lymfekreft har synptomer som: nattesvette, hoste, vekttap, hovne lymfekjertler osv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 17:42 her... det er jo mange lymfer der og oppover,det kan kjennes sårt ut,samt de tegnene som nattesvette osv ja..men lymfene er noen luringer. syntes du skal sjekke det ut siden det har utviklet seg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 prøver for siste gan,damen pålegekontoret syntes det hørtes "rart" ut,hva er det for et slags svar...sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå